کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی هدایت کالیاری را برعهده گرفت.

کلودیو رانیری با امضای قراردادی دو سال و نیمه قرار است از این به بعد روی نیمکت کالیاری در سری B بنشیند. او پیش از این نیز سه سال هدایت این تیم را برعهده داشته و آن‌ها را از دسته سوم فوتبال ایتالیا به سری A در سال ۱۹۹۰ رسانده تا یکی از مربیان موفق این باشگاه به حساب بیاید.

این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای رسما خبر امضای قرارداد با رانیری تا ژوئن ۲۰۲۵ را تایید کرد. در این بیانیه آمده است:کالیاری با خوشحالی اعلام می‌کند که با رانیری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیده است و او از اول ژانویه ۲۰۲۳ قرار است روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

رانیری که در دوران حضورش در مستطیل سبز یکی از مدافعان قابل اعتماد باشگاه رم بود، پیش از هدایت باشگاه‌های ایتالیایی، چون ناپولی، فیورنتینا، پارما، یوونتوس و رم را برعهده داشته است. او همچنین تجربه کار در والنسیا و اتلتیکو مادرید در اسپانیا، موناکو و نانت در فرانسه و چلسی، لسترسیتی و فولام در انگلیس را در کارنامه دارد.

بزرگترین دستاورد و شاهکار او بدون شک قهرمانی با لستر در لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۱۶ است که هنوز هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات فوتبالی چند سال اخیر از آن یاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار