نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان در همایش ولایت محور وحدت در شهرستان نیکشهرگفت:تقدیم نوجوانترین شهید دفاع مقدس، نشان از درایت، بصیرت و وفاداری مردم نیکشهر به نظام و انقلاب است.

 نماینده ولی فقیه در استان در همایش ولایت محور وحدت در شهرستان نیکشهر با بیان این مطلب گفت: شهید سبیل اخلاقی نوجوانترین شهید دفاع مقدس و از مدافعین حرم بوده است و تصویر خوب و روشنی را در منطقه از خود بر جای گذاشته است و همواره از نیکشهر به نیکی یاد می‌شود.

حجه الاسلام والمسلمین محامی گفت: با توجه به شناخت قبلی از مردم نیکشهر اتحاد، انسجام و وحدت در بین مردم نیکشهر از گذشته وجود داشته و همراهی نکردن مردم این شهر با آشوب‌ها، نشان دهنده بصیرت مردم این شهرستان در قبال این حوادث بود.

وی با اشاره به اینکه استان تبدیل به یک گارگاه عمرانی شده و صد‌ها طرح عمرانی در استان در حال اجراست، گفت: هرچقدر امنیت مستحکمتر، وحدت و انسجام مردم بیشتر و مسئولین ما متعهد و خدمت گذار و در کنار خود مردم را داشته باشند سرعت پیشرفت منطقه افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اجازه ندهیم دشمن در سیستان و بلوچستان دو قطبی‌سازی کند چرا که ضررش به مراتب سخت‌تر و ترمیم آن زمان‌برتر است.

 مصطفی محامی در نشست هم اندیشی فرهنگیان و نخبگان دانش آموزی ایرانشهر هم گفت: آموزش و پرورش نقش عمده و ویژه‌ای در پیشرفت جامعه دارد و یکی از ابعاد اهمیت آن این است که عمده شخصیت فکری، اخلاقی، علمی و اعتقادی دانش آموزان در همین سن و سال و به دست شما معلمان شکل می‌گیرد.

امام جمعه زاهدان افزود: حساسیت، اهمیت و ارزشمندی کار آموزش و پرورش زیاد است و به همان نسبت نیز مسئولیت شما معلمان سنگین می‌شود به گونه‌ای که اگر مطلوب عمل کنید کار شما ضریب مثبت بیشتر دریافت خواهد کرد و در مقابل نیز اگر عملکرد خوبی نداشته باشید ضریب منفی بیشتری دریافت خواهید کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مباحث تربیت عقلانی است که در عملکرد ما تاثیرگذار است و اگر عقل و درک ما عمیق باشد همه افکار، اخلاق و اعمال ما درست خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش از جمله اقدامات خوب و موثری است که صورت گرفته، اما کیفیت اجرای آن نیز مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار