مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹۴ کارگاه آموزشی پیش‌از ازدواج ویژه جوانان امسال در شهرستان‌های استان به منظور توانمندسازی و افزایش آگاهی عمومی برای ازدواج صحیح برگزار شده است.

ادهم کرد گفت: در جلسات آموزشی مباحث مربوط به عشق، شناخت همسر، ویژگی‌های فردی، نیاز‌ها و اهمیت ازدواج و زندگی توسط استادان مطرح و آموزش داده شد.

وی آموزش و توانمندسازی را مهمترین ماموریت حوزه جوانان دانست و تصریح کرد: با افزایش دانش عمومی انتخاب صحیح همسر انجام و از طلاق پیشگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۹ مرکز مشاروه در سطح استان آماده ارائه خدمات به جوانان در زمینه مختلف بویژه ازدواج است.

وی از راه‌اندازی ۶ خانه جوان در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: خانه‌های جوان بستری برای هم‌افزایی بین جوانان بویژه فعالان اجتماعی این قشر و فرصتی برای تبادل نظر و گفتگو برای حل مشکلات اجتماعی و رشد خلاقیت‌ها است.

کُرد ادامه داد: ساخت این مراکز به افزایش سرانه فراغتی و جوانان کمک می‌کند و پاتوقی برای گردهمایی‌ها و نشست‌های آنان خواهد بود که مدیریت این مجموعه نیز غیردولتی و بر عهده سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد.

وی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، دوره‌های توانمندسازی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های اصلی در راه‌اندازی خانه‌های جوانان در استان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار