فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: بیش‌از ۲۰ تن آرد در قالب رزمایش کمک مومنانه همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ حسین نکویی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه ۲۰ تن آرد در بین افراد نیازمند مناطق روستایی و عشایری شهرستان نیکشهر توسط گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت با محوریت بسیج سازندگی و به همت قرارگاه قدس و سپاه سلمان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد شاهد مشکلاتی هستیم، افزود: در این راستا همه باید احساس مسوولیت کنند تا مشکلات اقتصادی را کاهش دهیم و بسیج سازندگی نیز در این راستا و در راستای وظایف محوله خود تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر، تصریح کرد: نیرو‌های جهادی در بسیج سازندگی این شهرستان چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا کردند و در این رزمایش‌ها اقلام مختلف غدایی به نیازمندان اهدا شده است.

سرهنگ نکویی بیان کرد: در شرایطی کنونی بسیج و سپاه به عنوان خدمتگذار مردم با هدف کمک به اقشار مختلف مردم اقدام به انجام فعالیت‌های متعدد سازندگی و معیشتی کرده است.

برچسب ها: توزیع آرد ، خرید آرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار