یک سناتور فدراسیون روسیه معتقد است قدرت‌های غربی دیر یا زود ولودیمیر زلنسکی را وادار خواهند کرد تا پای میز مذاکره بنشیند.

«گریگوری کاراسین» سناتور فدراسیون روسیه به تلویزیون «روسیه ۲۴» گفت که قدرت‌های غربی «دیر یا زود» ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را وادار خواهند کرد تا پای میز مذاکره بنشیند.

کاراسین خاطرنشان کرد که شک و تردید در میان متحدان غربی در مورد حمایت از اوکراین در حال افزایش است؛ او افزود که اگرچه آمریکا به ارائه کمک به اوکراین ادامه می‌دهد، سیاستمداران خاصی شروع به بررسی کاهش آن کرده اند.

علاوه بر این، سناتور روس از سفر زلنسکی به واشنگتن به عنوان یک "تراژی کمدی" یاد کرد و تاکید کرد که هدف تنها "دریافت میلیارد‌ها دلار جدید" است.

پیشتر، «الکساندر دارچیف» رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت که آمریکا باید تسلیح کی‌یف را متوقف کند و واقعیت را در اوکراین به رسمیت بشناسد تا هرگونه گفتگو در مورد تصمین‌های امنیتی بین مسکو و واشنگتن آغاز شود.
در جریان سفر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به آمریکا، «جو بایدن» همتای آمریکایی او به وی اطمینان داد تا پایان جنگ اوکراین در کنار این کشور خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار