شهردار منطقه ۴ شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه مسکن محرومان، بدون دریافت مجوز‌های قانونی در حال انجام بود که با گرفتن دستور قضایی مهر و موم شد.

مجید نژادحسین شهردار منطقه ۴ شهرداری مشهد گفت: تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد مربوط به سال ۹۹ است که ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی جزئی از این قرارداد است.

او افزود: عملیات ساخت این واحد‌های مسکونی بین سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد و بنیاد مسکن آغاز شده بود، اما مجوز‌های لازم و تفاهم‌نامه مکتوب برای ساخت این پروژه دریافت نشده بود که بار‌ها این موضوع را به طرف‌ها تذکر دادیم. طبق تفاهم‌نامه، در مرحله اول باید بنیاد مسکن زمین را برای ساخت واحد‌های مسکونی آماده می‌کرد و در مرحله بعد با انعقاد تفاهم‌نامه قطعی، ساخت این مجموعه آغاز می‌شد، اما تاکنون تفاهم نامه شفافی در این بخش ارائه و مشخص نشده هر یک از طرف‌ها چه مسیری را باید طی کند.

شهردار منطقه ۴ شهرداری مشهد ادامه داد: آغاز عملیات ساخت نیز بدون دریافت پروانه ساخت و مجوز از شهرداری منطقه غیرقانونی است و اگر حین اجرای پروژه اتفاقی رخ دهد، مسئولیت بر عهده شهردار منطقه است، بنابراین پس از بار‌ها تذکر با دستور قضایی، این پروژه مهر و موم و از ادامه عملیات ساخت جلوگیری شد.

نژاد حسین بیان کرد: طبق دستور معاون دادستان مشهد، تا تفاهم‌نامه قطعی از سوی طرف‌ها به صورت مکتوب ارائه نشود، این پروژه با هیچ سفارشی فک پلمب نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار