معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران گسترده به خصوص در مناطق غرب و جنوب نجاتگران این جمعیت در آماده باش کامل قرار دارند.

امیر عباس نجفی گفت: با توجه به این شرایط، آماده باش و فراخوان تیم واکنش سریع و سایر تیم‌های عملیاتی صورت پذیرفته است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: آماده باش کلیه شعب و پایگاه امداد و نجات، بازخوانی نقشه‌های خطر با توجه به نوع مخاطره جوی، رصد بیشتر مناطق دارای سابقه وقوع حوادث و مرور برنامه عملیاتی از پیش طراحی و تمرین شده از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

نجفی با توصیه به مردم شریف استان به ویژه ساکنین مناطق و منازل پر خطر جهت توجه بیش از پیش به اخطاریه‌های صادره از سوی دستگاه‌های متولی و مسئول و همچنین ترک فضا‌های غیر ایمن، از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد علاوه بر حفظ آمادگی و کسب اخبار از طریق رسانه ملی، با تیم‌های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته و از اسکان و حتی توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری نمایید.

 معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از عشایر نیز خواست نسبت به انتخاب محل برپایی چادر‌های خود با توجه به بارش‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها دقت بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.