استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه شهرستان کوهرنگ تخصیص داده شد که برای جذب کامل این اعتبارات حداقل دو سال زمان نیاز است.

غلامعلی حیدری در بازدید از تعدادی از پایگاه‌های امدادی و خدماتی در شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه تلاش راهداران و نیرو‌های امدادی قابل تقدیر است، اظهار داشت: این سرکشی در راستای سنجش میزان آمادگی این‌ها همزمان با اولین بارش زمستانه صورت گرفت، آمادگی راهداران، نیرو‌های پلیس‌راه و هلال‌احمر مطلوب است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه‌سازی مزایای بالایی برای کاهش حوادث جاده‌ای، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغال و رونق گردشگری دارد.


بیشتر بخوانید


حیدری با بیان اینکه حل مشکلات مردم باعث افزایش رضایتمندی بین مردم می‌شود، اضافه کرد: برای نوسازی ناوگان و تجهیزات راهداری و همچنین احداث محور‌ها اقدامات لازم با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: احداث تونل چری برای کاهش حوادث رانندگی به‌ویژه در فصل زمستان در دستور کار قرار گرفته است، باید غبار محرومیت را از چهره استان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۱
جناب استاندار برای نجات دشت زرین از خشکی از آبشار کوهرنگ و یا از کارون اقدامی خوب و ماندگار و عاجلانه انجام دهید عزیز و بزرگوار این دشت با توجه به قرار گرفتن در یکی از پر آب ترین شهرستانهای کشور از خشکی و تشنگی و بی آبی رنج میبرد
Iran (Islamic Republic of)
Bazofti
۰۷:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۱
ساخت بزرگترین شهرک سلامت استان با توجه به توریستی و گردشگر پذیری کوهرنگ و همسایه و هم مرز بودن با سه استان لرستان و خوزستان و اصفهان و وجود جاده ترانزیتی خلیج فارس به مرکز و پایتخت.
تبدیل این شهرستان به قطب سلامت مشور با توجه به دیدنیهای شهرستان و اب و هوای مناسب سبب ارز آوری برای این شهرستان و استان و کشور خواهد شد
به امید داشتن قطبی بزرگ در سلامت کشور و در شهرستان بام ایران کوهرنگ زیبا
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۷:۰۵ ۰۳ دی ۱۴۰۱
جناب استاندار سه شهرک صنعتی در چلگرد و بازفت و صمصامی را برای این پنهاورترین شهرستان استان و هم مرز با سه استان کشور و نزدیک به بنادر و مرکز و پایتخت کشور را کلید بزنید و به یاری خدا به بهره برداری برسانید مشکل بزرگ چهارمحال و بختیاری استقرار صنایع پر نوار باریک و شرقی استان است و میبایست صنایع در همه استان و مخصوصا در کنار رودها و نزدیکی دریاچه ها ی بزرگ ملی ساخته شوند
آخرین اخبار