رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.

رضا ناصری سرای، با بیان اینکه در بازه زمانی هشت ماهه امسال بیش از هشت هزار و ۵۰۰ فقره پیام مردمی بعد از رسیدگی از سوی حوزه‌های اجرایی و بازخوردسنجی، با رویکرد کنترل و نظارت ستادی مورد بررسی سیستمی و بازدید میدانی قرار گرفته است، گفت: ماحصل آن احصای بیش از ۲۰ هزار مترمربع تخلف ساختمانی و استیفای حقوق مالی شهرداری بوده است.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس همچنین از شناسایی و تأیید تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری بر اساس گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۳۷ پلاس در طی هشت ماهه جاری خبر داد و افزود: علاوه بر آن، بیش از ۱۰۰ پرونده تخلفاتی دیگر، بعد از تشخیص اولیه در حوزه نظارت و رسیدگی سامانه برای تأیید و رسیدگی نهایی در دستور کار واحد‌های بازرسی مناطق ۲۲ گانه و دستگاه نظارتی قرار گرفته و تا حصول نتیجه و برخورد با تمام عوامل متخلف، حسب ضوابط پیگیری و اقدام خواهد شد.

وی هدف از کنترل و نظارت بر فرایند‌های رسیدگی را افزایش اثربخشی‌ها، اعتمادسازی و تلاش برای ایجاد رضایتمندی عمومی از یک‌سو و احقاق حقوق شهرداری، حرکت در مسیر ارتقای سلامت اداری و ناامن‌سازی فضا برای افراد متخلف از سوی دیگر عنوان کرد.

ناصری سرای، مهم‌ترین اولویت‌های این سامانه در نظارت بر رسیدگی به پیام‌های مردمی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: تأخیر در پاسخگویی و پاسخ غیرکارشناسی و خلاف واقع به پیام‌های مردمی، عدم پایش و کنترل کیفی تخلفات ساختمانی و عدم اقدام قانونی و به‌موقع در مواجهه با موضوعات شهری از سوی واحد‌های رسیدگی کننده که موجب نارضایتی و گلایه‌مندی شهروندان می‌شود از جمله مواردی است که غیر قابل پذیرش بوده و اینگونه مصادیق قصور و تخلفات فردی، بیش از پیش و با دقت و کنترل بیشتر شده و با افراد خاطی نیز برخوردی بازدارنده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رز
۲۱:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۱
حالا چکار شون می کنید؟؟؟؟؟ به نظر من اخراج بهترین راه حله.