نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حاج قاسم برکتی بود که از حضرت زهرا به ما هدیه شد

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر بهره مندی که در این ۴۱ سال داشتیم برای این بود که پای حرف خدا بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین الوالقاسمی دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت  ونماینده خبرگان رهبری ،عصر امروز در حسینه ثارالله کرمان ،گفت: خداوند متعال برترین مخلوقی که آفریده است حضرت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم است که کتاب بزرگ قرآن را همراه آن فرستاده است.

اوافزود: پیامبر تجسم قرآن است و حضرت زهرا سلام الله علیها که نزدیک شهادت این بانوی اطهر هستیم نیز تجسمی از قرآن است.

حجت‌الاسلام دولابی بیان کرد: خداوند متعادل فرزندانی به این بانوی مکرمه اعطا کرد که فخر جهان هستی هستند.

او با اشاره به اینکه در امتداد مکتب فاطمه زهرا علیهاالسلام مردان بزرگی پا به عرصه جهان گذاشتند که با عشق و اردات به حضرت زهرا سلام الله علیها عشق به جهان آوردند و اسوه آنها حضرت زهرا بودکه یکی از آنان حاج قاسم سلیمانی است .

او گفت: حاج قاسم یکی از هزاران برکت یاست که از حضرت زهرا سلام الله علیها نصیب مردم شده است.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد و این مرد همه داشته های خود را در برابر خداوند ناچیز می‌دانست و خداوند عزتی به او می‌دهد که اسطوره جهان مقاومت  است.

او افزود: اینها هیچ تعلقی به جهان نداشتند و هرجا به او نیاز داشتند می رفت و به بشریت کمک می‌کرد خداوند آن جان گران بها را خرید و آن از تجلیات قرآن است.

حجت‌الاسلام دولابی بیان کرد: میان مؤمنین یک عده‌ای پای پیمان با خدا می‌مانند و اما عده‌ای پای پیمان می‌مانند که در راه خدا شهید می‌شوند.

او گفت: خواص باید مراقب فعالیت‌های اقتصادی خود باشند که غل و زنجیر برای آن‌ها نشود و آن‌ها را از اهداف دین خارج نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی افزود: ما نباید به انباشت ثروت آلوده شده واسیر فتنه شیطان شده از دین خارج شویم.

او گفت: هر بهره مندی که در این ۴۱ سال داشتیم برای این بود که پای حرف خدا بودیم و اگر عقب نشستیم بخاطر این بود پشت، ولی فقیه را خالی کردیم و ۸ سال اقتصاد کشور را با برحام شرطی کردیم .

او بیان کرد: اکنون ۵ میلیون خانه درکشور کم داریم، چون می‌بایست سالی یک میلیون خانه بسازند این عقب نشینی را کسانی کردند که بی توجه بودند و خدا راشکر در دولت انقلابی تعهدات دولت قبلی را انحام می‌دهند و بدهی های دولت قبل را می دهند، چون دولت قبل به تعهدات عمل نکرد و مشکلات بزرگی برای دولت انقلابی به وجود آورد.

نماینده خبرگان رهبری گفت: چشم ما باید به دهان ولی فقیه باشد و این رهبر حکیم و بزرگ و فرزانه که حتی دشمنان ما هم نمی‌توانند کسی را با این بزرگوار مقایسه کنند.

او اظهار کرد: در دوران کرونا اجاز نداد کسی واکسن از آمریکا بیاورند و الان کرونا در کشور آمریکا روزی ۳۰۰ نفر کشته می‌دهد، ولی کشور ما رقم خیلی ناچیز است، این یعنی پشت ولایت فقیه بمانید که راه همین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار