آیت الله دری نجف آبادی گفت: حفظ عفاف و حجاب سبب سلامت زن و جامعه است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک گفت: گسترش فرهنگ حجاب ضروری بوده و حفظ عفاف و حجاب سبب سلامت زن، حفظ قداست او، تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بی حجابی و برهنگی دسیسه دشمن به گسترش فساد و خدشه دار کردن مقام زن در جامعه ایرانی اسلامی است.

او از بانوان خواست تا با عمل به دستور صریح اسلام و سیره حضرت زهرا (س)، با جهاد تبیین و روشنگری از کیان خانواده دفاع کنند.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه را مانور عظیم ولایی و اسلامی دانست و بر حضور پر شور و شعور مردم در مراسم‌های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه مقوله عدالت از دیدگاه اسلام و در سیره اهل بیت (ع) دارای جایگاه رفیعی است ادامه داد: امنیت و پیوند دل‌ها در جامعه‌ای که در آن عدالت اجتماعی به صورت کامل اجرا شود پر رنگ‌تر است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای حفظ انسجام و وحدت و جلوگیری از تفرقه در کشور نیاز است از طیف‌های گسترده‌ای از مردم به صورت یکسان از عدالت اجتماعی بهره‌مند شوند و در این بین ضروری است قوای سه گانه با جدیت و جهاد گونه تلاش نمایند

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصرف ۷۰۰ میلیون متر مکعبی گاز در شبانه روز گذشته در کشور از مردم خواست تا با رعایت الگوی مصرف دولت را برای تامین گاز در فصل سرد یاری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی از ظرفیت‌های عظیم صنعت پتروشیمی کشور هم گفت و از دولتمردان خواست تا با سرمایه گذاری‌های گسترده زمینه را برای تامین نیاز کشور، اشتغال جوانان و خودکفایی فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.