پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وکیل باشگاه در فسخ قرارداد یک طرفه مقصر است و باید جوابگو باشد.

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره فسخ قرارداد یک طرفه لوکادیا اظهار کرد: این مشکل به وکیل حقوقی  باشگاه برمی گردد که  قرارداد درستی با لوکادیا نبسته و او هم به راحتی قراردادش را فسخ کرد. مفاد قرارداد به صورتی بوده که لوکادیا به آسانی به کشورش بازگشت.

او ادامه داد: تمام باشگاه‌ها ضعف حقوقی دارند و وکلای ما از مفاد قرارداد اطلاعی ندارند. به نظرم وکیل باشگاه پرسپولیس تقصیر دارد و او   درباره فسخ قرارداد لوکادیا باید جواب دهد و از او خسارت بگیرند که چرا که به تیم ما ضربه زده است. چقدر برای جذب این بازیکن هزینه شده و او یک روز قبل از دربی از ایران رفت و شنیدم که این بازیکن قرار است با تیم دیگری در هلند قرارداد ببندد.

سلطانی بیان کرد: برخی از افراد معلوم نیست وکیل یا دلال هستند که ناآگاهانه قراردادی می‌بندند که باعث خسارت به باشگاه می‌شوند. درویش تحت فشار است، اما او مقصر نیست و باید قرارداد لوکادیا را منتشر کند تا بار فشار را از خود بیرون کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت:  من می‌ترسم که لوکادیا از باشگاه پرسپولیس شکایت کند و مابقی پولش را بگیرد. من تعجب می‌کنم که چطور پاسپورت لوکادیا در دست باشگاه نبود و در اختیار این بازیکن بود و او هم به راحتی  به کشورش برگشت. در همه جای دنیا پاسپورت در اختیار باشگاه است و بازیکن بدون اجازه باشگاه نمی‌تواند به کشورش برگردد.

سلطانی درباره اینکه نبود لوکادیا در سرنوشت قهرمانی پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: بله نبود این بازیکن به سرخپوشان ضربه می‌زند. گل محمدی بر روی ۲ مهاجم خارجی خود برنامه ریزی کرده و سیستم بازی خود براساس این بازیکنان چیده بود، اما با اتفاقات رخ داده مشکلاتی در خط حمله برای سرخپوشان به وجود می‌آید.

او افزود: به نظرم در دربی شانس با ما یار بود و تعویض‌های ساپینتو کمک کرد تا گل مساوی را زدیم. این مربی را از کجا پیدا کردند چرا که او  فقط بلد است در کنار زمین داد و بیداد کند. بچه هم می‌دانست که نباید روزبه چشمی و مطهری را بیرون می‌کشید و فرق بین مربی با مربا همین است. به هر حال ۴ دقیقه به پایان بازی دربی مانده بود که او با تعویض‌های بچگانه و اشتباه خود باعث شد که گل تساوی را پرسپولیس بزند و اگر بازی ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت سرخپوشان می‌توانستند گل برتری را بزنند. ما مربیان خوبی در ایران داریم، اما مدیران فوتبال این همه هزینه برای جذب مربیان خارجی بی کیفیت می‌کنند.

سلطانی در پایان گفت: بازی بعدی پرسپولیس برابر پیکان در تهران است و کار سختی در این بازی ندارد. البته سرخپوشان مهاجم گلزن و ششدانگ ندارند و سالی بود که راحت می‌توانستیم قهرمان شویم، اما نبود لوکادیا می‌تواند تاثیرگذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار