فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید دانش آموزان از موفقیت و دستاوردهای کشور و انقلاب در زمینه‌های بهداشت، پزشکی، راه و دیگر زمینه‌ها آگاه شوند.

سید محمد هادی احمدی‌طبا امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان، گفت: شورای آموزش و پرورش در شهرستان دارای جایگاه بالایی است؛ قطعاً مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش باید اجرایی شود و عدم اجرای این مصوبات بار حقوقی دارد که امیدواریم این موضوع باید مدنظر باشد.

او با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان اردستانی، افزود: جشن تکلیف هم به صورت منسجم و هم جدا برگزار شود، جشن تکلیف منسجم یک بار رسانه‌ای و فرهنگی فوق‌العاده دارد که امیدواریم برنامه‌ریزی برای این مراسم انجام شود.

فرماندار اردستان با اشاره به ضرورت توجه به قرآن در مدارس، خاطرنشان کرد: در حوزه قرآنی، جامعه القرآن را در شهرستان داریم که فعالیت‌های خوبی هم انجام می‌دهند؛ می‌توان یک تعامل بین آموزش و پرورش و این مجموعه قرآنی وجود ایجاد کرد.

احمدی طبا در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: جهاد تبیین نباید تنها در شعار مطرح باشد، مشکل ما این است که دانش آموزان نمی‌دانند اصلاً کجا هستند و باید از موفقیت‌ها و دستاورد‌های کشور و انقلاب در زمینه‌های بهداشت، پزشکی، راه و دیگر زمینه‌ها آگاه شوند.

او خاطرنشان کرد: بحث کنکور بسیار مهم است و معیار عملکرد آموزش و پرورش محسوب می‌شود، در کنکور نتیجه تلاش مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش و حتی معلمان دیده می‌شودو بر این اساس ضروری است برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد و منفعلانه در خصوص کنکور برخورد نکنیم.

فرماندار اردستان با اشاره به نبود حراست در آموزش و پرورش اردستان، تاکید کرد: ضروری است که تا اواسط دی ماه یک نیروی جوان و انقلابی برای این سمت منصوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.