کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه سرد بارشی از اواسط وقت امروز تا روز یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان فعال می‌شود.

محمد رضا رفیعی گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی از اواسط امروز تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و برای روز جمعه (فردا) مناطق غرب و جنوب استان و روز شنبه هفته آینده بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی استان را در بر می‌گیرد.

او ادامه داد: بارش‌های برف و باران، مه آلودگی، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و احتمال مسدود شدن محور‌های کوهستانی و راه‌های روستایی و اختلال در تردد در محور‌های مواصلاتی اصفهان با استان‌های همجوار لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اُفت محسوس دمای هوا برای روز‌های پایانی این هفته از جمعه (فردا) تا یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود و بارش برف برای روز شنبه در شهر اصفهان و مناطق مرکزی استان پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه غبارآلودگی برای امروز (پنجشنبه) در مناطق صنعتی، مرکزی و کلان شهر وجود دارد ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم به منفی چهار درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی چهار درجه سانتی گراد رسید.

او بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۶ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی درجه سانتی گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
آخرین اخبار