معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ۱۸۳ کیلومتر راه ارتباطی در این استان، بهسازی و آسفالت شد.

آیدین هاشمی گفت: در حالی که پارسال در مجموع ۲۷ کیلومتر از راه های ارتباطی استان اردبیل بهسازی و روکش آسفالت شده بود، این رقم امسال به ۱۸۳ کیلومتر رسیده که حدود ۷۰۰ درصد افزایش داشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می گوید: همچنین در هشت ماه امسال ۲۰۰هزار مترمربع لکه گیری و ۶۰ هزار مترمربع درزگیری در راه های ارتباطی استان انجام شده است.

او خط کشی یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی، حفاظت و نگهداری از سیستم روشنایی ۱۸۵ کیلومتر راه، نصب ۳۷ کیلومتر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، تهیه و نصب ۹۰۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، تعمیر و بهسازی هزار و ۴۲۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، تهیه و نصب هفت هزار و ۱۳۰ عدد تابلوی الزامی راه ها و نصب، اصلاح و رنگ آمیزی هزار و ۴۰۰ سرعت کاه آسفالتی و تهیه ، نصب و ایجاد ۲۳۲ عدد سرعت کاه آسفالتی، پلاستیکی و مجازی را از جمله دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان اردبیل در هشت ماه امسال عنوان کرد.

هاشمی گفت: در هشت ماه امسال سه هزار و ۵۴۵ شاخه گاردریل‌ آسیب‌دیده تعمیر و ۸۹۵عدد استوانه ایمنی و ۶ هزار و ۷۸۸ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ایجاد شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، نصب ۱۷ عدد چراغ چشمک‌زن، شست و شوی ۱۱۴ هزار عدد تابلو وعلائم راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی ۳۲۰ رمپ ورودی و خروجی، رنگ آمیزی سه هزار و ۸۱۰ عدد تابلو و علائم، ۲ هزار و ۵۵۹ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه و تسطیح هشت هزار و ۵۸۱ کیلومتر حریم راه ها را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری در این مدت برشمرد.

به گفته او، با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان و یخبندان و برف گیر بودن اردبیل برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در رفت و آمد مردم و مسافران در راه های ارتباطی استان تمامی تمهیدات لازم برای گذر از این فصل اندیشیده شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.