استاندار همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی فرهنگ سازی برای مدیریت کم آبی ضروری است.

علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه چهارشنبه با حضور در مراسم یلدای فاطمی افزود: میزان نزولات آسمانی نسب به سال گذشته ۵۶درصد و نسبت به بارش‌های بلند مدت ۷۶ درصد کاهش داشته است.

اوبا تاکید بر اینکه فرهنگ سازی برای مدیریت کم آبی ضروری است گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان بارش‌های خوبی در استان داشته باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در بحران کم‌آبی اخیر استان همدان، با همه توان، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

قاسمی تاکید کرد: از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات استان به منظور ترویج و ترغیب مردم برای استفاده صحیح و مصرف بهینه آب استفاده می‌شود.

او با قدردانی از قرارگاه سازندگی که اقدامات موثری از جمله عمران و آبادی، جاده و راه و سازندگی در شهر و روستا به ویژه مناطق محروم در دست اقدام دارند، افزود: اقدام خداپسندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، در قالب کمک‌های مؤمنانه نیز قابل قدردانی است.

استاندار همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج استان همیشه در همه عرصه‌ها، حضور موثر و مقتدرانه‌ای دارند و در همه زمینه‌ها برای مردم و کشور منشا اثر هستند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه همدلی و همراهی ارکان نظام، به ویژه نگاه حمایتی نماینده، ولی فقیه در استان نقش موثری در مدیریت اغتشاشات اخیر داشت، از همه کسانی که در جریان اغتشاشات اخیر، یار و یاور انقلاب و ولایت بودند و برای مدیریت مطلوب اغتشاشات کمک کردند، قدردانی کرد.

او با تاکید بر اینکه مراقبت‌ها و نظارت‌های لازم در ایام اخیر برای مدیریت اغتشاشات انجام و اجرا می‌شود افزود: حفظ اتحاد و انسجام یکی از مولفه‌های مهم به منظور جلوگیری از هرگونه نفوذ دشمنان مردم و انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.