همزمان با شب یلدا خیران و گروه‌های جهادی بسیج با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی، همدلی و نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

بسته‌های معیشتی به مناسبت شب یلدا و ایام فاطمیه و در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

۳۲۰ بسته معیشتی در قالب پویش یلدای فاطمی بین خانواده‌های نیازمند هریس توزیع شد.

این بسته‌ها شامل قند، چای، پشمک، میوه و شیرینی است که به همت حوزه مقاومت شهدای شهری سپاه ناحیه هریس تهیه شد.

در ملکان یک هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا شامل آجیل و خشکبار، هندوانه، گوشت مرغ و چند قلم مواد غذایی به همت خیران این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

در بخش لیلان ملکان هم ۸۰۰ بسته معیشتی شامل آجیل، هنداونه و گوشت مرغ تهیه شد و در اختیار خانوار‌های نیازمند تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار گرفت.

یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) مراغه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

در شهرستان شبستر هم به همت سپاه ۲۵۰ بسته یلدایی به ارزش ۹۰ میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان بخش صوفیان توزیع شد.

داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه هم با حضور در مرکز حرفه آموزی دختران معلول ذهنی، این روز را همراه آن‌ها جشن گرفتند.

آن‌ها همچنین با تهیه ۱۰۰ بسته یلدانه آن‌ها را در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع کردند.

با مشارکت سپاه ناحیه هوراند و خیران این شهر ۲ هزار بسته معیشتی شب یلدا به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و مدجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

برچسب ها: بسته معیشتی ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.