سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اجرای سامانه اصنو (سرا ۱۰) سعی کردیم ضوابط محدود کننده و امضاهای طلایی را که در گذشته وجود داشت برطرف کنیم.

علی صالحی با اشاره به سامانه جدید اصنو، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری با اجرای سامانه اصنو یا سامانه جدید شهر سازی که به‌صورت الکترونیک و غیر حضوری است، شرایطی را فراهم کردیم تا ملک‌هایی که شروط شهرسازی همچون مساحت پلاک و عرض گذر را دارد، با توجه به موقعیت شکل‌گیری بافت موجود در منطقه، بتواند از حداکثر ظرفیت ارتفاعی استفاده کند.

او خاطر نشان کرد: با اجرای سامانه اصنو سعی کردیم ضوابط محدود کننده و امضا‌های طلایی که در گذشته وجود داشت را برطرف کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با اجرای سامانه جدید شهر سازی ظرفیت واقعی املاک شناسایی می‌شود تا افراد بتوانند بدون دریافت امضای طلایی از حداکثر ارتفاع ممکن بهره‌مند شوند.

او تاکید کرد: اصنو، سامانه‌ای است که در گذشته تحت عنوان "سرا ۸" در مجموعه شهرسازی به موضوع درخواست پروانه و سایر خدمات ساختمانی می‌پرداخت که با غیر حضوری شدن و ارتقای سامانه‌های الکترونیک شهرسازی، با رویکردی جدید شکل گرفت تا همکاران ما در مناطق برای ارائه بهتر خدمات به شهروندان در حوزه ساختمانی از آن استفاده کنند.

صالحی با بیان اینکه سامانه اصنو (سرا ۱۰) یک سیستم نوپا است، افزود: هر سیستم و برنامه جدید در ابتدای کار با ضعف‌هایی روبه‌رو است، لذا با برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌های ویژه ایراد‌های آن برطرف می‌شود.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.