صفحه اینترنتی «جوانی جمعیت» به عنوان پایگاهی رسمی برای اطلاع رسانی در این زمینه، در سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رونمایی شد.

دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راه اندازی صفحه جوانی جمعیت در سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را گامی موثر در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، دسترسی آسان مردم به اطلاعات، اخبار و مطالب آموزشی عنوان کرد.

او، ضمن قدردانی از روابط عمومی دانشگاه برای راه اندازی این صفحه اطلاع رسانی، بر ضرورت مشارکت فعالانه همه واحد‌های دانشگاه در تقویت محتوای این صفحه اطلاع رسانی، با هدف انعکاس هر چه بهتر اقدامات و آگاهی بخشی به جامعه و گروه هدف تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ترویج فرهنگ و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و افزایش جمعیت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست که به عنوان رویکردی اساسی در دستورکار مسوولان دانشگاه علوم شیراز قرار دارد.

او اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده، افزایش جمعیت، فرزندآوری، جوانی جمعیت و مزایا و نتایج مطلوب این برنامه در کشور باید به صورت مستمر و وسیع اطلاع رسانی شود.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس تاکید کرد: اجرای شایسته طرح‌های بزرگی همچون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ترویج فرهنگ آن در بین قشر‌های مختلف جامعه، نیازمند همدلی و همراهی و مشارکت همه اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و اجتماعی و صاحبنظران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از راهکار‌های تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت و جلوگیری از پیری جمعیت را همکاری مضاعف دستگاه‌های اجرایی و اولویت بخشیدن به این موضوع در برنامه ریزی‌ها عنوان کرد.

ترسیم چشم انداز آینده برنامه جوانی جمعیت در رسانه

ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه انداری صفحه جوانی جمعیت در سایت دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت آگاهی بخشی در جامعه نسبت به ضرورت تحقق اهداف جوانی جمعیت و به ویژه در گروه هدف، انعکاس اهداف این برنامه در قالب یک صفحه مجازی طی ماه‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به پیش بینی بخش‌های مختلف برای این صفحه مجازی، افزود: با توجه به ضرورت تبیین اهمیت تحقق اهداف برنامه جوانی جمعیت و از سویی دیگر اقبال عمومی نسبت به رسانه‌های نوین، راه اندازی این پایگاه اینترنتی با بهره مندی از ابزار‌ها و قالب‌های رسانه‌ای مختلف، می‌تواند نقش موثری در دستیابی به چشم انداز آینده این برنامه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین خواستار همکاری و همراهی همه واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه در زمینه ارسال محتوا و به روزرسانی این پایگاه اینترنتی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.