مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح یلدانه با شعار «در طولانی‌ترین شب سال در کنار شماییم» با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا در استان ایلام اجرا شد.

غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان طرح «یلدانه» در سرای سالمندان آسایش ایلام، بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و پایگاه امداد و نجات شهید امیدی شهرستان ایلام برگزار شد.

وی بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام با حضور در سرای سالمندان آسایش با اجرای برنامه‌های شاد در کنار این عزیزان و توزیع بسته‌های خوراکی شامل شیرینی، میوه، آجیل و غذای گرم در بین سالمندان، شبی شاد را در کنار این افراد سپری کردند.

وی مطرح کرد: در ادامه اجرای طرح یلدانه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام همزمان با فرارسیدن شب یلدا به دیدار بیماران بستری در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام رفتند و با اهدای بسته‌های یلدانه و نقاشی روی صورت کودکان، تلاش کردند تا در این شب لبخندی را به آن‌ها هدیه کنند.

وی افزود: در اجرای طرح یلدانه، جمعی از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام به پایگاه امداد و نجات شهید امیدی شهرستان ایلام رفتند و در جمع عوامل این مرکز حضور یافتند و آئین شب یلدا را در کنار این عزیزان برگزار کردند.

برچسب ها: هلال احمر ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.