فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در آرادان خبر داد.

عبدالله حسنی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان آرادان، مأموران کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند

سردار حسنی افزود: مأموران کلانتری در محل حادثه با یک فرد تبعه خارجی روبرو شدند که علیرغم جراحت اصرار داشت آسیبی ندیده و مشکل خاصی ندارد بنابراین مأموران به علت شدت جراحت و استرس وی و خون آلود بودن داخل خودرو به این فرد مظنون شده و وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : پس از بررسی‌های هوشمندانه و بازجویی‌های تخصصی پلیس متهم اعتراف کرد که خودروی واژگون شده را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده و با دروغ راننده را به یکی از روستا‌های اطراف شهر گرمسار برده و با تهدید چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است .

متهم در ادامه اعتراف کرد که پس از درگیری فیزیکی با راننده و زدن چند ضربه چاقو ، او را در همان حالت رها و خودرو را سرقت کرده است ولی در یکی از جاده‌های اطراف شهرستان آرادان به دلیل سرعت بالا واژگون می‌شود.

سردار حسنی گفت : با این اعترافات ، تیمی از ماموران آرادان و گرمسار به محل اعلامی اعزام و با پیکر بی‌جان فردی ۴۵ ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه شدند.

متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.