فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ازاجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور با هدف جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز و کشف ۲۷ قبضه اسلحه جنگی و شکاری خبر داد.

 سردار محمد قنبری گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور با هدف جمع آوری سلاح غیر مجاز و درپی اخبار واصله مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در خصوص خرید و فروش و نگهداری سلاح غیر مجاز در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه و شناسایی حاملان سلاح و مهمات و مخفیگاه متهمان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در عملیات‌های جداگانه در سطح استان موفق به کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز، مقادیری قابل توجهی مهمات و دستگیری ۷ متهم را در این رابطه در یک هفته گذشته شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس را برخورد با جرایم خشن اعلام کرد و گفت: داشتن سلاح غیرمجاز علاوه بر اینکه برابر قانون جرم بوده و طبق قانون برای دارندگان این سلاح‌ها مجازات تعیین شده، زمینه ساز بروز درگیری، قتل و نا امنی است که پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان این گونه سلاح‌ها برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.