فلاح گفت:جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری بهترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان در شرایط کنونی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در نشست کارگروه جهاد تبیین وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، توجه به جهاد تبیین را برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم خواند و گفت: اگر به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین عمل می شد شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: تحقق جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور راهکار اصلی و کلید مشکلات جاری کشور است که باید جدی تر به آن توجه و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی از سوی دشمنان با یک جنگ ترکیبی، رسانه ای و چندبعدی مواجه است اظهار داشت: برای مقابله با این توطئه های دشمنان راهی جز توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق جهاد تبیین نیست.

فلاح بیان کرد: تمام بخش های کشور در مقابل این توطئه قرار دارند، اما بخش فرهنگ بیشتر در معرض تهاجم دشمنان قرار دارد و اهالی فرهنگ و رسانه باید در برابر این توطئه هوشیارتر و آماده تر باشند تا هوشیارانه این توطئه را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم امروز تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار دارند گفت: از این نظر در شرایط خاصی قرار داریم و باید برای مقابله با این مساله با شناخت بیشتر و موثرتر حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت حرکت با نگاه جهادی، انقلابی، عقلانی باید مورد توجه فعالان فرهنگی باشد گفت: در این عرصه باید با آگاهی، رو به جلو قدم برداشت و فعالیت و وظیفه این کارگروه نیز تبیین اهداف و این برنامه ها برای تحقق اهداف مد نظر رهبر معظم در خصوص جهاد تبیین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.