بازیکن سابق پرسپولیس گفت: گل محمدی و بازیکنان باید مراقب باشند که اسیر جوسازی ساپینتو سرمربی استقلال نشوند.

علیرضا محمد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی قرار است بعد از وقفه طولانی و پس از مسابقات جام جهانی برگزار شود. همچنین  دربی  بدون تماشاگر، جذاب نخواهد بود و این بازی با حضور هواداران زیبا می‌شود. شرایط پرسپولیس خوب است و بازیکنان ملی پوش به تمرینات برگشتند و وحید امیری هم مصدومیتش برطرف شده و او می‌تواند به تیمش در بازی دربی  کمک کند.  

محمد درباره شرایط تیم استقلال بیان کرد: استقلال تیم خوبی است و سرمربی پرهیجانی دارد و باعث تحریک و تهیج بازیکنانش در لب خط می‌شود. گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس باید مواظب باشند که اسیر جوسازی ساپینتو نشوند و بازی خود را انجام بدهند.

محمد درباره اینکه برگزاری بازی دربی بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال بر روی کیفیت این بازی تاثیرگذار است، گفت: خیلی این موضوع تاثیر دارد. ابنکه بازیکنان در کوران مسابقات باشند و بدن‌های آن‌ها آماده باشد نسبت به اینکه در شرایط مسابقه رسمی قرار ندارند فرق دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برگ برنده دربی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم اگر لوکادیا در خط حمله بود در آن صورت می‌توانست برگ برنده این بازی باشد. همچنین  بیرانوند در  درون دروازه می‌تواند با کلین شیت مانع گلزنی استقلال شود.  

او درباره اینکه چرا دربی کسل کننده است، گفت: البته در چند سال اخیر کیفیت دربی بالا رفته است. به نظرم  این بازی هم شرایط به گونه‌ای باشد که گل رد و بدل بشود.

او درباره نبود لوکادیا و دیاباته در بازی دربی اظهار کرد: به هر حال نبود این۲ بازیکن در بازی دربی تاثیرگذار است. شیخ دیاباته بازیکن خوبی است، اما او زیاد مصدوم می شود و به کار پرسپولیس نمی آید. 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره توصیه اش برای دربی گفت: بازیکنان پرسپولیس چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و با تجربه شدند. هر بازیکنی که از لحاظ روحی و روانی تسلط بر خودش داشته باشد بهترین بازی را انجام می‌دهد. بازیکنان باید تمرکز و آرامش  داشته باشند تا بتوانند بهترین عملکرد در دربی داشته باشند.

او درباره پیش بینی اش از  نتیجه دربی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار