معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: نسبت به نصب تابلو و انجام خط کشی در جاده روستا‌های حسین آباد کالپوش و پنو در گالیکش اقدام خواهد شد.

یک شهروند خبرنگار با ارسال فیلمی از جاده کوهستانی بدون علائم در گالیکش به سمت روستای حسین آباد کالپوش و روستای پنو، درخواست رسیدگی به این موضوع را داشت.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گلستان برای پیگیری این موضوع، با معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفتگو کرد.

بیکی در این باره گفت: طول این جاده ۷ کیلومتر است که ۳ و نیم کیلومتر آن در استان گلستان و ۳ و نیم کیلومتر نیز در استان سمنان قرار دارد.

او ادامه داد:با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم اقدام به نصب تابلو می‌کنیم، اما در بعضی از موارد این علائم به سرقت می‌رود.

بیکی گفت: اخیرا در جاده‌ها، علائم پلاستیکی و کامپوزیتی که غیرقابل بازیافت است نصب می‌شود.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:علائم این جاده مجدد بررسی می‌شود و نسبت به نصب تابلو و انجام خط کشی اقدام خواهد شد.

فیلم این شهروند خبرنگار نشان می‌داد که جاده کوهستانی گالیکش به سمت روستای حسین آباد کالپوش و روستای پنو، علائم راهنمایی و رانندگی ندارد و عنوان شده بود که رانندگان هنگام تردد از این جاده با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

در ادامه فیلم ارسالی شهروند خبرنگار از این جاده را ببینید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.