وزیر امور خارجه گفت: اروپا، هزینه سیاست‌های ایالات متحده را که دور از محدوده بحران ایستاده است، می‌پردازد.

حسین امیرعبداللهیان در سومین نشست مجمع گفت‌وگوی تهران که در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شده است گفت: در سیاست خارجی با تمام توان اعتمادسازی و تقویت پایه‌های دوستی را مورد توجه خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به نگاه ایران به اهمیت ایجاد امنیت در منطقه و نقش کشور‌های منطقه در ایجاد امنیت گفت: در همین چارچوب آمادگی داریم که نشست مشترک وزیران امور خارجه و دفاع میان ایران و کشور‌های حاشیه خلیج فارس و دیگر همسایگان را برگزار کنیم.

اروپا، هزینه سیاست‌های ایالات متحده را می‌پردازد

امیرعبداللهیان به موضوع جنگ اوکراین اشاره کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران تاکنون پیوستگی و تداوم داشته است؛ سیاست اصولی ما نفی توسل به زور تاکید بر حل و فصل مناقشه از طریق سیاسی بوده است ما از ابتدای این بحران با اتخاذ بی طرفی فعال در این موضوع تاکید کرده‌ایم که نگرانی‌های امنیتی مشروع طرفین باید در نظر گرفته شود از طریق گفتگو حل و فصل شود.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که نگاه تک بعدی به این بحران پاسخگو نیست و باید به ریشه‌های بحران، اقدامات برخی کنشگران ایجاد زمینه‌های بحران و دامن زدن به آن و همچنین تحریک و تهییج یکطرفه بحران نیز پرداخته شود.

وزیر امور خارجه ادامه داد: امروز شاهد هستیم اروپا، هزینه سیاست‌های ایالات متحده را که دور از محدوده بحران ایستاده است، می‌پردازد.

امیرعبداللهیان ضمن تاکید مجدد بر بی‌پایه و اساس بودن ادعای ارائه تسلیحات و پهپاد از سوی جمهوری اسلامی ایران به یکی از طرف‌های بحران اظهار داشت: تاکید می‌کنیم هیاهو درباره ارسال تسلیحات در شرایطی که میلیارد‌ها دلار انواع سلاح از کشور‌های غربی برای تداوم جنگ وارد اوکراین شده است، هدفی جز سرپوش گذاشتن بر روی روند دمیدن غرب در آتش جنگ در خشونت در اوکراین ندارد.

وی در ادامه به مسئله اتصالات منطقه‌ای و اهمیت انرژی اشاره کرد و گفت: ما معتقد به هم افزایی و ایفای نقش مثبت و سازنده همه کشور‌ها در مناطق پیرامونی غرب آسیا و پیوند دادن آن و تکمیل ظرفیت‌های مختلف آن هستیم.

امنیت زمانی فراهم می‌شود که امنیت همه فراهم باشد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: ما در مسیر استمرار تبادل پیام‌ها، مشورت‌ها و تعامل مستمر با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم و روز گذشته معاون مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفتگو‌های سازنده و رو به جلویی با همکاران من در سازمان انرژی اتمی داشته است.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و انتقاد از مواضع مطرح شده در آن در ارتباط با تمامیت ارضی ایران گفت: مراتب ناخرسندی و اعتراض خود را از طریق مجاری دیپلماتیک به شکل رسمی و با ارائه یادداشت رسمی و اعتراضی به طرف چین اعلام کردیم.

وزیر امور خارجه در ادامه درباره سیاست ایران در موضوع قفقاز نیز گفت: ما بر تقویت اتصالات منطقه‌ای بر ضرورت حفظ خطوط ژئوپولوتیک در منطقه قفقاز تاکید داشته و بر آن پای می‌فشاریم هستیم؛ امنیت زمانی فراهم می‌شود که امنیت همه فراهم باشد که آنگاه امنیت انرژی در عالی‌ترین سطح خود فراهم خواهد بود.

راه ثبات و امنیت پایدار در افغانستان از مسیر خاص و تصمیم مردم این کشورمی گذرد

وزیر امور خارجه درباره تحولات افغانستان نیز اظهار داشت: ما مردم افغانستان را که با آنان اشتراکات تاریخیف تمدنی، دینی و زبانی داریم، چون مردم خود می‌دانیم و برخلاف مدعیان دروغین حقوق بشر نسبت به سرنوشت آنان مسئولانه عمل می‌کنیم.

وی افزود: در یکسال و نیم اخیر جمهوری اسلامی ایران پذیرای خیل عظیم آوارگان افغانستانی بوده و در حالی که ایران در شرایط سخت‌ترین تحریم‌ها به سر می‌برد با سخاوت مندی آنان را پذیرفته است.

وی ادامه داد: معتقد هستیم راه ثبات و امنیت پایدار در افغانستان از مسیر خاص و تصمیم مردم این کشور و با تشکیل دولتی فراگیر می‌گذرد.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کشور‌هایی که میزبان تروریست‌ها بوده یا مشوق تروریسم اقتصادی و رسانه‌ای و مروج خشونت هستند باید توجه داشته باشند که تروریسم و ناامنی یک تهدید جهانی است؛ نمی‌شود در خانه‌ای شیشه‌ای نشست و به دیگران سنگ اندازی کرد و خود آسیبی ندید.

امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار داشت: آمریکا باید از سیاست ریاکارانه در مورد توافق و بازگشت به برجام دست بردارد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: آمریکا از سویی امروز امروز صحبت از مذاکرات هسته‌ای و رسیدن به گام‌های نهایی توافق می‌کند و از سوی دیگر از ایجاد ناامنی و بی ثبات کردن ایران حمایت می‌کند. این سیاست ریاکاران باید پایان یابد. اگر چنین شود و ایالات متحده واقع بینانه و در مسیری عملی و واقعی به دنبال رسیدن به توافق و بازگشت به تعهدات خود در برجام باشد، جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی دارد از مسیر گام‌های پایانی توافق برای رفع تحریم‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات، استقبال کند.

وی ادامه داد: ما در حال مشورت و تعامل مستمر با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم و روز گذشته نیز معاون امور کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفتگو‌های سازنده و رو به جلویی با سازمان انرژی اتمی به عمل آورد.

در مورد تمامیت ارضی ایران هیچ تعارفی نداریم

وزیر امور خارجه در ادامه به توسعه روابط با چین اشاره کرد و اظهار داشت: تهران و پکن در سال‌های اخیر سطح همکاری‌های خود را به سطح بالایی ارتقاء داده‌اند؛ ما در این فضای همکاری انتظار نداشتیم که بیانیه سال ۲۰۱۴ کشور‌های منطقه کپی و پیست و تکرار شود.

امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر تداوم همکاری راهبردی با چین در مورد تمامیت ارضی ایران هیچ تعارفی نداریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای حیات خود یک نظام متکی به پویش جمعی و مردمی بوده است؛ در یک نظام مردمسالار و در مسیر تحول و تکامل تدریجی مردمسالاری فراز و نشیب‌ها موضوعی طبیعی است همانگونه که در کشور‌های دیگر نیز شاهد آن بوده و هستیم. اما متاسفانه مساله این است که مطالبات مسالمت‌آمیز مردم و تحولات داخلی کشور‌ها نباید مورد سوء‌استفاده دیگران به عوان ابزاری جهت تسویه حساب‌های سیاسی قرار گیرد.

جمهوری اسلامی ایران با دقت مداخلات نامشروع آمریکا  را زیر نظر دارد و با آن قویا برخورد می‌کند

امیرعبداللهیان افزود: مواضع و دخالت‌های غیرمسئولانه و سبک سرانه آمریکا و برخی کشور‌های غربی که خود مدت‌ها درگیر اعتراضات داخلی بوده و هر گونه اقدام خشونت آمیز علیه پلیس با حادترین شکل واکنش نشان می‌دهند در تحریک اغتشاشات در ایران از طریق ابزار‌های سیاسی، جنگ شناختی و رسانه‌ای و جنگ ترکیبی آنان حداکثر تلاش خود را برای بی ثبات سازی کشورم به کار بردند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به هرگونه مداخله در امور داخلی خود به طرف‌های مداخله گر هشدار داده و با دقت این مداخلات نامشروع را زیر نظر دارد و با آن قویا برخورد می‌کند. ملت ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان چهار دهه است که هزینه استقلال طلبی خود را می‌دهد و به ایده نه شرقی نه غربی در مسیر استقلال سیاسی پایبند است، همزمان که در راستای منافع ملی از توسعه و تحکیم مناسبت سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی با شرق و غرب عالم استقبال می‌کند.

عراق نقش مهمی در منطقه غرب آسیا دارد

وزیر امور خارجه همچنین درباره تحولات عراق گفت: عراق نقش مهمی در منطقه غرب آسیا دارد؛ موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک عراق ظرفیتی را برای این کشور دوست و برادر در همسایگی ما ایجاد کرده است که همکاری‌های منطقه‌ای و تلاش عراق برای توسعه پیشرفت و همکاری‌های همه جانبه منطقه‌ای با استفاده از ظرفیت و موقعیت عراق در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی افزود: فردا رهبران و وزرای خارجه کشور‌های منطقه در قالب نشست بغداد ۲ در کشور اردن هاشمی گرد هم خواهند آمد و این نشان دهنده آن است که عراق با گذر از بحران‌های مختلف امروز در شرایطی قرار دارد که به جایگاه طبیعی و منطقه‌ای خود باز می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رابرت مالی:ایران به توافق مورد تایید همه پشت کرد
نماینده آمریکا در امور ایران از وضعیت کنونی برجام انتقاد کرد!
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای برجام خارج شده است
آمریکا جنایتکار با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
رابرت مالی جنایتکار باید داند آمریکا دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگرحق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین درس عبرت نگرفته است و باز هم با جنایتکاران مذاکره و همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حمایت قاطعانعه و مجدد آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران
حمایت آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران و چین
بررسی سیاست آمریکا در حمایت از آشوب ها در ایران
قطعنامه سنای آمریکا در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران
حمایت قاطعانعه و مجدد آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران
ذوق زدگی آمریکا از تداوم ناآرامی‌ها و تکرار ادعای حمایت از ایرانیان
ناآرامی‌ها در ایران و موج سواری آمریکایی ها
حمایت مجدد رییس جمهور آمریکا از ناآرامی های ایران
تداوم مداخله‌جویی آمریکا و اتهام پراکنی علیه ایران در حمایت از اغتشاشات
تاکید مجدد آمریکا بر حمایت از اغتشاشگران در ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حمایت مجدد آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون در جهان هیچ کشوری در مورد برنامه سلاح هسته ای خود با آژانس همکاری نکردند و هنوز هم همکاری نمی کنند ولی فقط مسئولان خیانتکار هستند از سال 1392 تاکنون همه جانبه با آژانس همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند شرم آور و تاسف بار است.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان متاسفانه تاکنون هیچ واکنشی در باره قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل نشان نداده است شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا جنایتکار به اسم دفاع از حقوق بشر، در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش، در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
متاسفانه عملکرد ایران از سال 1392 تاکنون در مذاکره و هم منطقه و جهان غلط و اشتباه بوده است.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجمع عمومی فاقد مشروعیت و بی اعتبار است
قطعنامه ضدایرانی در سازمان ملل همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم اعتماد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکاربوده است.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت از این جنایتکاران است.
آمریکا و اروپا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
اروپا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
اروپا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی آن باشد.
آمریکا که صدام را با سلاح شیمیایی تجهیز کرد نمی‌­تواند مدعی حقوق ­بشر باشد.
آلمان که صدام را با سلاح شیمیایی تجهیز کرد نمی‌­تواند مدعی حقوق ­بشر باشد.
ملت ایران خیانت های آمریکا را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های انگلیس را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های فرانسه را فراموش نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا و هم کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رسانه های عراقی از شکست مذاکرات بین ایران و عربستان خبر می‌دهند متوقف نشده شکست خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
۲۱:۴۸۲۸ آذر ۱۴۰۱
پروژه آمریکا جنایتکار برای آشوب در ایران شکست خورد/ آمریکا جنایتکار در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و ناتو، اوکراین را مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پروژه آمریکا برای آشوب در ایران شکست خورد/ رویترز: آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا نگران رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فرانسه به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
فرانسه به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی وابسته به فراماسونری و صهیونیست‌ها نیست/ «علی اف» مراقب باشد مثل صدام قربانی مطامع آمریکا و اسرائیل نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کسانی که هنوز هم در وین به دنبال برجام و مذاکرات هسته ای هستند به مردم و کشور خیانت می کنند
مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران سفر می‌کنند پس مشخص و روسن شده است که متاسفانه ایران هنوز هم از قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس درس عبرت نگرفته است شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ازسرمایه دار باید بکنید خرج ساخت کشور و بدید فقرا مثل عوارض مالیات جریمه سنگین ازهرخارج رونده وخروج کننده ارز برعکس مشوق وارد کنتده ارز جذب سرمایه وگردشکر خارجی فروش هرچه بیشترنفت وپس اندازو نگاه به تامین بودجه ازراه کالای غیرنفتی ومبارزه باقاچاق کالا سوخت وارزوغیره اینکارو روبکنیددانوقت میبینیددلارارزون میشه فقروبیکاری کم میشه ومملکت روبه رفاه عمومی میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
این مماشات با عربهارا هرگز درک نکردین تا بوده وهست وخواهد بود اینا باعجمها مشکل داشتن وهمیشه ایران وایرانی را دشمن خودشون دونستن وبا ایرانی مردم دشمن بودن ضربه ای عربها به ایران زدن ومیزنن امریکا واسرائیل وانگلیس نزده اما از چیه در برابر دشمنی همیشگی اونها ما باید همیشه التماس گونه ازشون بخواهیم با ما مذاکره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
میگن فلانی راتوی روستا راه ندادند سراغ کدخدارامی گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام.واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است و این در حالی است که برخی اغتشاشگران در خارج از کشور توسط آمریکا و مزدورانشان آموزش دیده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خودتون تشریف بردید چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
درود....درود....درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره درباره صلح آمیز هسته ای بی‌نتیجه بوده است.
مذاکرات احیای برجام در وین بی نتیجه پابان یافته است.
مذاکرات احیای برجام در قطر بی نتیجه پابان یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جای حمله به امارات و تصرفش به خاطر گستاخیها و چشمداشت به خاک ایران بفکر گفتگو هستی جناب ؟!
خاک امارات باید تصرف شود ،همین چون گستاخی است که بارها گستاخی و تجاوزگری و چشمداشت به خاک ایران را بارها و بارها تکرار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پهلون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان سعودی، اسرائیل و مزدورانشان از اغتشاشات در ایران همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دقیقا میشه توضیح بدید که چجور تحریم ها شکست خورده؟دیگه وضع از این بدترهم مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تحریم های آمریکا و هم اتحادیه اروپا علیه ما شکست خورده است آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کاخ نشینی .......یا آقازاده پدر مردم در آورده شما کاسب تحریمی ‌......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مدارک کافی برای متهم ‌کردن آمریکا و هم اروپا در توافق هسته ای برجام و غیره وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
سرنوشت ۴۰۰ زن ربوده شده توسط داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هنوز معلوم نیست سوال اینجاست پس سازمان های بین المللی خیانتکار کجا هستند خفه خون گرفتند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام انجام نداده است چرا؟
و این در حالی است که سه کشور اروپایی جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام انجام نداده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ایران متاسفانه از سال 1392 تاکنون در مذاکره در مورد دخالت و مداخله آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در امور داخلی ایران کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می کند چرا؟
ایران متاسفانه از سال 1394 تاکنون در توافق هسته ای و برجام در مورد دخالت و مداخله آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در امور داخلی ایران کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی کل منطقه را تهدیدی می کند
ریاض تهدیدی برای کل منطقه است.
باید با ریاض برخورد کرد
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، امارات، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، گروهک تروریستی جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی درسوریه بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه و خاورمیانه نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کمال خرازی: توانایی تولید بمب اتمی داریم، اما قصد تولید آن را را نداریم / اگر ایران به سمت سلاح هسته‌ای برود کشور‌های منطقه در یک مسابقه تسلیحاتی قصد تولید سلاح هسته‌ای خواهند داشت / داشتن فناوری هسته‌ای بازدارنده است / غربی‌ها ناچار به مذاکره شدند تا مساله هسته‌ای ایران را حل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
شهادت ۴ نفر از نیروهای مدافع امنیت سپاه در منطقه مرزی سراوان به خاطر گروه های تروریستی مورد حمایت شورای همکاری خلیج فارس و مزدورانشان بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون در جهان هیچ کشوری در مورد برنامه سلاح هسته ای خود با آژانس همکاری نکردند و هنوز هم همکاری نمی کنند ولی فقط مسئولان خیانتکار هستند از سال 1392 تاکنون همه جانبه با آژانس همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان متاسفانه تاکنون هیچ واکنشی در باره قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل نشان نداده است شرم آور و تاسف بار است.
آخرین اخبار