نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت محور کشور با محوریت شرکت‌های دانش بنیان حوزه واکسن سازی در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

اسحاقی، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: اهدافی که ما در این رویداد استارتاپی داریم بر اساس حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است. 
 
او می گوید: ما در این رویداد به دنبال شناسایی فناورانی که در حوزه واکسن دام، طیور و آبزیان و سلامت انسان فعالند هستند.
 
اسحاقی افزود: کارگاه توانمند سازی نخبگانی که در این حوزه فعال هستند، راهبرد‌های توسعه و تجاری سازی در مرکز رشد، حمایت از تولید و تجاری سازی محصولات تولیدی حوزه واکسن از دیگر اهداف موسسه رازی است.
 
 او با اشاره به زمینه‌های همکاری این موسسه با شرکت‌های دانش بنیان حوزه واکسن گفت: توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان، معرفی نیاز‌های کشور در حوزه واکسن، مشارکت در تولید واکسن‌های غیرراهبردی کشور با کمک بخش خصوصی، مشارکت و همکاری در زمینه تولید حیوانات آزمایشگاهی از دیگر اهداف ماست.
 
 او با اشاره به حمایت‌های این موسسه گفت: بازارسازی برای محصولات تولید شده شرکت ها، انجام تست‌های کنترل کیفیت، استفاده از ظرفیت‌های رازی برای حضور در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از جمله خدماتی است که می‌توانیم به شرکت‌های دانش بنیان این حوزه ارائه کنیم.
 
اسحاقی افزود: موسسه رازی آماده است تا فناوری‌های نوآورانه صنعت واکسن که مورد نیاز کشور است را خریده و از تولید واکسن به کمک این فناوری‌ها حمایت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.