مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسانسور‌های ۵۲ ساختمان اداری و تجاری در استان استاندارد نیستند.

رحمتی با اشاره به غیراستاندارد بودن آسانسور ۵۲ ساختمان اداری و تجاری در کهگیلویه و بویراحمد و دادن تذکر کتبی، گفت: در صورتی که این آسانسور‌ها استانداردسازی نشوند، غیرفعال خواهند شد.

او به وجود آسانسور غیراستاندارد در ۲۰ مجتمع پزشکی استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد، ۱۰ آسانسور استانداردسازی شد و کار‌های مورد نیاز برای سایر دستگاه‌ها در حال انجام است.

رحمتی در ادامه خواستار استانداردسازی تجهیزات شهربازی‌های از سوی شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد شد و اضافه کرد: از مهرماه پارسال تا آذرماه امسال ۱۵۹ مورد بازدید از تجهیزات شهربازی‌های استان انجام شد و ۳۴ مورد همچنان مشکلاتی دارند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به زمین‌های بازی غیر استاندارد شهرداری یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: از ۸۰ مورد بازرسی صورت گرفته شده از زمین‌های بازی شهرداری، هیچکدام استاندارد نیستند.

کیامرث حاجی زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر استانداردسازی سموم قابل استفاده در محصولات کشاورزی تاکید و اضافه کرد: پارک بزرگ آبی شهر یاسوج با همه استاندارد‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.