فرماندار ماهشهر گفت: اهتمام ویژه‌ای نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در اجرای جهاد تبیین وجود دارد و ایجاد و استفاده از بستر‌های نوین تنها راه ارتباطی با نسل جوان است.

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: انسجام خوبی در آموزش و پرورش شهرستان در بحث جهاد تبیین در قالب‌های مختلف و متنوع صورت گرفته که میتوان به اجرای برنامه‌های فرهنگی، اردو‌های دریایی، مسابقات ورزشی دانش آموزی اشاره کرد.

او می گوید: از ظرفیت‌های شهرستان بندرماهشهر در زمینه اجرای جهاد تبیین بخوبی میتوان استفاده کرد و بر خود وظیفه می‌دانم که حمایت خاص و مستمر نسبت به این امر داشته باشم ضمن آنکه اهتمام ویژه‌ای در این خصوص در میان مدیران سایر دستگاه‌ها بخصوص حوزه فرهنگ و تربیت وجود دارد.

به گفته او ضمن سفارش بر استفاده از همۀ راهکار‌ها و ابزار‌های فرهنگی در بحث جهاد تبیین، تأکید خاصی بر بهره گیری از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای ارتباط گیری، اُنس گرفتن و اعتماد سازی با نسل جوان بویژه دانش آموزان و دانشجویان دارم و از دستگاه‌های متولی این امر بویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سطح شهرستان میخواهم این بستر را مهیا سازند تا بتوانیم برنامه‌های آینده را به خوبی همراه با نسل جدید پیش ببریم.

برچسب ها: جهاد تبیین ، نسل جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.