پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال مردم و مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی بجستان وارد این شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی شد.

 پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر یکشنبه بعد از ورود به بجستان، در محل گلزار شهیدان گمنام این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت و سپس به حوزه علمیه این شهرستان انتقال یافت.

فرماندار بجستان گفت: آیین وداع و تجدید بیعت با شهید گمنام دوران دفاع مقدس یکشنبه شب با حضور آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل حوزه علمیه بجستان برگزار شد.

حسن حیدری اضافه کرد: پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سه روز آینده در بخش‌های مرکزی و یونسی و حدود ۲۰ روستای شهرستان بجستان تشییع می‌شود و مردم با شرکت پرشور در این آیین با آرمان‌های شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت می‌کنند.

او افزود: این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به شهادت رسید و در موقع شهادت ۲۸ سال سن داشت.

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعد از تشییع در شهرستان بجستان صبح پنجشنبه هفته جاری وارد شهرستان گناباد می‌شود و به مدت چهار روز در این شهرستان و روستا‌های بخش‌های مرکزی و کاخک از توابع این شهرستان تشییع می‌شود.

پیکر این شهید گمنام بعد از تشییع در شهرستان گناباد به شهرستان مشهد مقدس انتقال می‌یابد و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان تشییع و تدفین می‌شود.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری و گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار