رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: تفاهم‌نامه‌ای با عنوان راه ابریشم برای ساخت پژوهشگاه لجستیک امروز امضا می‌شود.

محمدرضا برهمند رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: با گشایش نمایشگاه امضای تفاهم‌نامه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته که با شعار ترانزیت، محور توسعه ایران در تهران از امروز برپا می‌شود منطقه ویژه سرخس با هدف معرفی زیرساخت‌ها و دستاورد‌های حوزه حمل‌نقل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین جذب شرکای بین‌المللی در حوزه ترانزیت، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

او افزود: امروز در روزگشایش نمایشگاه که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، تفاهم‌نامه‌ای با عنوان راه ابریشم برای ساخت پژوهشگاه لجستیک،بین منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دانشگاه علم و صنعت امضا خواهد شد.

رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه‌ بر معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس، سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته به ویژه در یک سال گذشته نظیر سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون یوآنی چینی‌ها برای ساخت پارک بزرگ لجستیک بین‌المللی سرخس، شهرک فرآوری گوگرد با مشارکت سرمایه‌گذار ترک و سایت ترانزیت زغال سنگ و کود روسیه ارائه خواهد شد.

محمدرضا برهمند بیان کرد: با توجه به برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای مشارکت فعال، روز دوم نمایشگاه را به نام سرخس اختصاص خواهد یافت.

او تصریح کرد: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با دبیرکل اکو و سفرای روسیه و هند در تهران، قرار شده است نمایندگان اکو و سفارتخانه‌های روسیه و هند از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک تهران دیدن کنند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذر همزمان با هفته حمل‌و‌نقل محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.