سفر نایب رئیس مجلس به کرمانشاه

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : نایب رییس مجلس به منظور بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان‌های شرقی استان و پیگیری برای تامین اعتبار آنها، سوم دی ماه به کرمانشاه سفر می‌کند.

علی رضایی عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به تاخیر یک هفته‌ای در زمان انجام این سفر گفت : پیش از این قرار بود ۲۶ آذرماه میزبان دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و جمعی از معاونین وزرا باشیم که این سفر با یک هفته تاخیر به سوم دی ماه موکول شد.

وی هدف از این سفر را بازدید از پروژه‌های نیمه کاره و پیگیری برای تامین اعتبار آن‌ها عنوان کرد و افزود دراین سفر بازدیدی از دو سد کبوتر لانه در شهرستان کنگاور و سد قشلاق در شهرستان صحنه خواهیم داشت.

نماینده صحنه، کنگاور و هرسین افزود: این دو سد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد (کبوتر لانه) و ۹۵ درصد (قشلاق) بعد از ۱۴ سال از زمان شروع اجرای آن‌ها هنوز به پایان نرسیده‌اند.

رضایی به تصویب اعتبار هزار میلیارد تومانی برای تکمیل این دو سد در سفر اخیر رییس جمهور به استان خبر داد و افزود: امیدواریم حضور نایب رییس مجلس و سایر مسئولان مربوطه در استان زمینه‌ای برای پیگیری جدی در خصوص تخصیص این اعتبار شود.

این نماینده مجلس بازدید از پروژه تامین پایدار آب شرب هرسین را هم دیگر برنامه سفر یک روزه نایب رییس مجلس عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه هم ۱۷۰ میلیارد تومان است که در مراحل انتهایی کار قرار دارد و آنطور که مسئولان قول داده اند قرار است پایان امسال یا نهایتا بهار سال آینده به بهره برداری برسد که با تکمیل آن مشکل تامین پایدار آب شرب هرسین بعد از چند دهه مرتفع می‌شود.

رضایی گفت: پروژه‌های دیگری هم در این سفر مورد بازدید قرار خواهد گرفت و هدف ما این است که از ظرفیت نایب رییس مجلس برای کمک اعتباری به این پروژه‌ها بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: در این سفر رییس سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت زیرساخت و مدیرعامل آبفای کشور هم حضور دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.