مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار میوه و تره‌بار در شب یلدا برای کنترل و نظارت بر بازار برنامه‌ریزی دقیقی انجام شد.

محمد نژادزاده با بیان اینکه دغدغه‌ای بابت تامین میوه شب یلدا در استان وجود ندارد، گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار میوه و تره‌بار در شب یلدا و در ایام پایانی سال برای کنترل و نظارت بر بازار برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

او افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت کافی بر بازار در خصوص عرضه میوه در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته آقای نژاد زاده بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان «به صورت ویژه، شبانه‌روزی و مستمر» میدان تره‌بار مرکز استان را نظارت و پایش خواهند کرد و در صورت وقوع احتمالی تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین گفت که در سطح بازار استان نیز واحد‌های خرده فروشی شهرستان‌ها از سوی بازرسی جهاد کشاورزی مورد بازدید، کنترل و نظارت قرار می‌گیرند تا مشکلی در تامین و قیمت محصولات عرضه شده به مناسبت شب یلدا به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.