دوره آموزشی پلیس مدرسه برای دانش‌آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می‌شود.

مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی «پلیس مدرسه» برای دانش‌آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می‌شود.

نرگس یالوردی افزود: در این دوره آموزشی با همکاری و هماهنگی مسئولان نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش، از هر مدرسه چهار دانش‌آموز با عنوان «پلیس مدرسه» انتخاب و در دوره‌ای آموزشی به صورت تئوری و عملی توسط کارشناسان اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با قوانین عبور و مرور، نکات ایمنی و وظایف پلیس مدرسه آشنا می‌شوند.

مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در این طرح به هر مدرسه دو بسته تجهیزات کامل پلیس مدرسه شامل حمایل، تابلوی ایست، سوت و کتاب آموزشی تحویل داده می‌شود.

او تصریح کرد: در این دوره، افراد منتخب به طور کامل با وظایف «پلیس مدرسه» جهت عبور و مرور ایمن دانش‌آموزان در هنگام عبور از عرض خیابان‌های اصلی آشنا می‌شوند.

یالوردی با اشاره به اهمیت توجه به فرمان «پلیس مدرسه» گفت: فرمان ایست «پلیس مدرسه» لازم‌الاجرا است و خودرو‌ها در صورت رعایت نکردن آن، مشمول جریمه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار