مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تولید محتوا‌های مناسب در اردو‌های راهیان نور برای رفع شبهات دانش آموزی بسیار مهم است.

محمد خلیل عسکری در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان فارس گفت: مسئله دفاع مقدس و ارزش‌های آن وجه اشتراک، حلقه وصل و نقطه اتصال اکثر مردم کشورمان با یکدیگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز شبهات زیادی در اذهان دانش آموزان ما وجود دارد که اردو‌های راهیان نور فضای بسیار مهمی برای اقناع و پاسخگویی به این شبهات است.

عسکری گفت: لازم است محتوا‌های مناسب و متناسب با نسل جوان و نوجوان تولید و در اختیار آن‌ها قرار دهیم، چون جنگ کنونی دشمن با ما از نوع شناختی است.

جانشین سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر اشتیاق فراوانی برای حضور دانش آموزان در اردو‌های راهیان نور وجود دارد.

سردار حسن عبدالله زاده گفت: این اردو‌ها فضای بسیار مناسبی برای تبیین و روشنگری و پاسخ به شبهات دانش آموزان است.

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: بسیاری از دانش آموزان در دوران کرونا و محدودیت‌های آن آسیب‌های متعدد روحی دیده‌اند و این اردو‌ها برای ترمیم این اسیب‌ها بسیار موثر است.

عبدالله زاده گفت: تجربه برگزاری اردو‌های راهیان نور مجازی تجربه خوبی بود که لازم است در کنار برگزاری حضوری اردو‌های راهیان نور که مورد تاکید است و اهمیت فراوانی دارد همچنان تداوم داشته باشد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی فارس نیز در این جلسه گفت: اردو‌های راهیان نور کاملترین نوع و قالب تربیتی است.

عباس توانا گفت: استان فارس هم از بعد کیفیت و هم کمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور در کشور سرآمد بوده است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی فارس گفت: دردوران کرونا تلاش شد تا این اردو‌ها تعطیل نشود و به صورت مجازی این اردو‌ها برگزار شد هرچند جای اردو‌های حضوری را نمیگیرد، اما تاثیرگذاری خود را داشت.

توانا گفت: درحال حاضر برگزاری اردو‌های راهیان نور یک مطالبه جدی دانش آموزان شده است و در سفر‌های مختلف و در دیدار با دانش آموزان به صورت متعدد بیان می‌شود.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی فارس گفت: تلاش شده تا رویکرد این اردو‌ها در ابعاد محتوا و برگزاری بادقت و ظرافت بیشتری مدنظر قرار گیرد و شرایط و مسائل روز هم درنظر گرفته شود.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه گفت: موضوع تداوم ارتباط دانش آموزان شرکت کننده در اردو با مجموعه بسیج دانش آموزی مسئله بسیار مهمی است که از جمله اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

سید امید حسینی گفت: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۳۱دستگاه اتوبوس از تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان فارس به مناطق عملیاتی اعزام شدند که با شیوع کرونا این اعزام‌ها تعطیل شد، اما تلاش شد با برگزاری اردو‌های راهیان نور مجازی این خلا پر شود.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس گفت: پانزده هزار دانش آموز در سال ۱۳۹۸ از ظرفیت اردو‌های راهیان نور حضوری استفاده کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.