با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از زحمات رانندگان واحد نقلیه اداره کل بنادر و دریانوردی این استان در روز حمل و نقل تجلیل شد.

 به مناسبت ۲۶ آذر «روز حمل و نقل» و با حضور "محمود صابری" معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل از تلاش‌ راننده با اهدا شاخه گل تجلیل شد.

گفتنی است؛ آذرماه ۱۳۶۲ و در دوران دفاع مقدس، حدود ۱۰۰ کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بودند و بروز بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور و تهدید کشتی‌های منتظر از سوی عراق نگرانی‌هایی را برای مسئولان ایجاد کرده بود.

پس از بروز این مشکل، رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) در ۲۶ آذر ۱۳۶۲ در پیامی تاریخی، کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی‌ها فراخواندند.

به دنبال فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تخلیه کشتی‌های منتظر در بندرهای جنوبی کشور، بسیج عمومی کامیون‌داران شکل گرفت و با ایثار و تلاش شبانه‌روزی کامیون‌داران، این مشکل برطرف شد.

پس از زمان صدور فرمان تاریخی امام راحل، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری وقت و برای آگاهی اقشار مختلف مردم از نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، ۲۶ آذر به عنوان «روز حمل و نقل» نامگذاری شد.

تجلیل از رانندگان واحد نقلیه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان+عکستجلیل از رانندگان واحد نقلیه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان+عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
salbeart
۰۳:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام .ای کاش بجای شاخه گل و شیرینی و آنجور تجلیل ها و و حداقل بجای اینکار و چه خوب پیش باش و با قرعه کشی و برای 10 بیست و هرچند تا راننده حداقل یه جفت لاستیک هدیه میداند و اون هم باتوجه به این چند هفته که از سوی آشوب طلب ها پرتاب سنگ مشد به سمت شون و هزار جور مصیبت . خدا میگفت بد