بازگشت همه به سوی اوست؛

پیام تسلیت شخصیت‌های استانی درپی درگذشت آیت الله روحانی

جمعی از شخصیت‌های استانی درگذشت آیت الله روحانی از علمای حوزه علمیه قم را تسلیت گفتند.

در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله سید صادق روحانی جمعی از مسئولان استانی با صدور پیام‌هایی جداگانه ضمن عرض تسلیت، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت کردند.

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی

متن کامل پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید صادق روحانی (رحمت الله علیه) موجب تأثر و تأسف گردید.

آن فقیه عالیقدر عمر با برکت خود را درمسیر ترویج فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) گذراند و با تربیت شاگردان فراوان و تالیفات ارزشمند آثار ارزنده‌ای ازخود بجای نهاد.

اینجانب فقدان این عالم خدمتگزار را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم، شاگردان و ارادتمندان خصوصاً آقازاده شان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی

 متن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی در پی ارتحال آیت الله روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد صادق حسینی روحانی رضوان الله علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این عالم فرزانه سالیان متمادی از عمر شریف خویش را به تعلیم علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام گذارنده و شاگردان و آثار و کتب ارزنده‌ای را به یادگار نهادند.

اینجانب این مصیبت وارده را به ولی الله الاعظم امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف، حوزه‌های علمیه و به خصوص به بیت معظم و شاگردان و بازماندگان و منسوبین آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه

متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال مرجع بزرگوار حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق روحانی قدس سره مایه اندوه حوزه‌های علمیه شد.

آن فقید سعید از بیت رفیع علم و جهاد و بیش از نیم قرن در تربیت شاگردان و تدریس فقه اسلامی و اهل‌بیت (ع) کوشا بودند و موسوعه فقه الصادق ایشان از آثار ارزشمند و حسنات ماندگار بشمار می‌آید.

این مصیبت را به رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه صحنه صانها الله عن الحدثان، و بیت شریف و شاگردان ایشان تسلیت گفته، رفعت مقام و رضوان ربوبی و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقیه گرانمایه و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم و بیوت وابسته از خداوند متعال خواستارم و روز تشییع ایشان حوزه علمیه قم و دیگر حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد بود.

پیام تسلیت تولیت آستانه مقدسه

آیت‌الله سید محمد سعیدی به دنبال درگذشت آیت‌الله سید محمد صادق روحانی پیام تسلیتی را صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام آیت الله آقای حاج سید محمد صادق حسنی روحانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن بزرگوار و عالم جلیل القدر عمر پر برکت خود را در راه نشر، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و تربیت شاگردان فراوان و خلق آثار جامع مانند “فقه الصادق علیه السلام” سپری نمود.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام رحلت این عالم ربانی را به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، علاقه‌مندان و بیت شریف روحانی و وابستگان تسلیت گفته ازدرگاه الهی برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش علیهم السلام و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

در حال تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار