مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: امسال در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها قرار است ۳۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و و پیکر پاک آن‌ها به خاک سپرده شود که از این میان ۴ شهید بزرگوار مهمان استان البرز خواهند بود.

سردار اسلامی گفت: استان البرز میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود که پیکر پاکشان در روز ششم دی ماه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(ص) همزمان با سراسر کشور به خاک سپرده خواهد شد.

او افزود: پیکر پاک این شهدا ۱۰ روز زودتر و در تاریخ ۲۷ آذر ماه به استان البرز خواهد آمد و قرار است این شهدا روز یکشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۱ صبح ها به صورت کاروانی مورد استقبال مردم شهید پرور کرج در ابتدای پل فردیس قرار گرفته و به سمت معراج شهدا و هیئت انصار شهدای کرج تشییع شوند.

مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: پیکر پاک این شهدا ۱۰ روز در معراج شهدا مهمان هیات های مذهبی استان خواهد بود و روز ۶ دیماه و هزمان با شهادت حضرت زهرا (ص) از ساعت ۹ صبح از حسینیه ثارالله سپاه در خیابان شهید بهشتی به سمت میدان شهدا که محل تجمع هر ساله فاطمیون است تشییع شود.

سردار اسلامی تصریح کرد: یکی از این چهار شهید و بزرگوار در گلزار شهدای بیلقان، یک شهید دیگر در فنی و حرفه ای حسن آباد، شهید عزیز دیگر در مرکز سنجش عالی کشور در منطقه فردیس و یک شهید دیگر نیز در پارک هشت هکتاری کیانمهر با نام پارک مهر به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.