مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  گفت: در آیین گرامیداشت  هفته پژوهش و فناوری از ۴۰ پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز استان تقدیر شد.

مسعودحمیدی نژاد در آیین گرامیداشت  هفته پژوهش و فناوری که در ناحیه ۲ اهواز برگزار شد، گفت: بایدقبل از انجام هر کاری،   در مورد آن پژوهش لازم بعمل آید.

او می‌گوید: هر برنامه‌ای بر  پایه خوب علمی و پژوهشی باشد به ثمر خواهد نشست، چون با اطمینان  کار پیش می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  ادامه داد: در برخی از سال‌ها  متاسفانه بودجه پژوهشی استان خوزستان و کشور قابل قبول نبوده که این گلایه مقام معظم رهبری نیز است.

آقای حمیدی نژاد با بیان اینکه بودجه کار‌های پژوهشی  اکثرا برگشت می‌خورد و به جا هزینه نمی‌شود، گفت: ما به کار پژوهشی نیاز داریم  و این نقایص باید اصلاح و رفع شوند.

او ادامه داد:  بحث اختصاص بودجه به پژوهش‌ها و درست هزینه شدن آن نیز ضرورت دارد و باید  در این دو موضوع نیز اصلاحات لازم انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  می‌گوید: با توجه به ارائه ایده‌های بسیار توسط فرهنگیان و دانش آموزان، باید مشاورین مطلع کنار آنان  قرار بگیرند و پشتیبانی لازم  از ایده‌ها تا زمان  عملی شدن آن‌ها انجام شود.

مسعود حمیدی نژاد گفت: اگر اصلاحات لازم انجام شوند استقبال از پژوهش  بیشتر می‌شود و بیش از امسال حضور پژوهشگران را احساس خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.