نظامیان رژیم صهیونیستی یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را در غرب رام الله به ضرب گلوله جنگی زخمی کردند.

یک جوان فلسطینی روز جمعه بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی در نزدیکی اردوگاه عوفر در غرب رام الله در كرانه باختری به شدت زخمی شد.

به نقل از الجزیره، شاهدان با اعلام این خبر تاکید کردند، نظامیان اسرائیلی پس از تیراندازی به سوی جوان فلسطینی ۱۶ ساله در نزدیکی اردوگاه عوفر و در حالی که خونریزی داشت او را به حال خود رها کردند. به گفته شاهدان، نظامیان اسرائیلی در ادامه به نیرو‌های اورژانس اجازه دادند جوان زخمی را به بیمارستان منتقل کنند.

منابع صهیونیست مدعی شدند، جوان فلسطینی قصد داشت به سمت نظاميان اسرائیلی در نزدیکی اردوگاه عوفر سنگ پراکنی کند و آنان نیز به طرف او تیراندازی کردند، اما شاهدان می‌گویند این جوان بالای تپه‌ای به دور از نظاميان اسرائیلی ایستاده بود که هدف گلوله آنها قرار گرفت.

شبکه الجزیره همچنین گزارش داد نظامیان اشغالگر پیکر‌های دو شهید فلسطینی را پس از گذشت نزدیک به دو ماه از شهادت آنان به هیئت امور مدنی فلسطین تحویل دادند.

رژیم اشغالگر اسرائیل با به قدرت رسیدن جناح راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو، به تجاوزات خود علیه مسجدالاقصی ادامه می‌دهد. رژیم اشغالگر شماری از افراد از جمله عدنان غیث استاندار قدس و شماری از فعالان اهل قدس را بازداشت کرد تا ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی را تسهیل کند.

راسم عبیدات، عضو هیئت عمل ملی فلسطین گفت: در مراحل آینده، شاهد تغییرات بزرگی در مسجدالاقصی خواهیم بود. گروه‌های دینی فاشیستی که با جناح راست افراطی ائتلاف کرده اند می‌کوشند اوضاع قانونی، دینی و تاریخی مسجدالاقصی را تغییر دهند. مسئله فراتر از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است. آن‌ها می‌کوشند در مسجدالاقصی برای خود قداست سازی کنند.

صحن‌های مسجدالاقصی طی روز‌های آینده و برگزاری مراسم عید انوار یهودیان، شاهد افزایش ورود شهرک نشینان خواهند بود، اما این یورش‌ها این بار رسما به سرکردگی فرد موسوم به وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
هر کشوری حق دارد در برابر اغتشاشگران و سلب کنندگان امنیت سایر مردم از خود دفاع کند. زخمی شدن این عرب هم مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانپور
۱۹:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اسرائیل وطن آن فلسطینی راباپشتیبانی امپریالیسم جانخوارغصب کرده است آن سرزمین متعلق به اوست نه مهاجران اشغالگراروپایی وامریکایی وروسی.حتی اگروطن فروشان آلبانی نشین طرف اشغالگران باشند
آخرین اخبار