سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در صبح روز دوشنبه ۲۱ آذرماه در این شهرستان گفت: برای رسیدگی به این حادثه پرونده در دادسرای بروجن تشکیل شده است.

فتاح کرمی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند، گفت: براساس بررسی و ارزیابی اولیه، علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی استفاده از وسیله گازسوز غیر استاندارد (پیک‌نیک) در خودرو گزارش شده است.

به گفته وی، تاکنون ۲ نفر از مصدومان این حادثه که از کارگران زن یک واحد صنعتی در شهرستان بروجن هستند، فوت کردند و یک نفر آقا نیز ترخیص شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: به دلیل شدت سوختگی که این افراد از ناحیه صورت و دست‌ها و ریه، هم‌اکنون مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری هستند.

کرمی به عیادتی که ۲ روز گذشته به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان از مصدومان انجام شد، اشاره کرد و گفت: در این عیادت به مسوولان بیمارستان اعلام شد که از شهرستان آمادگی لازم برای ارائه هر گونه کمک برای مداوا و کمک‌رسانی به مصدومان وجود را دارد.

کرمی گفت: پرونده این حادثه در دادسرای شهرستان تشکیل و تمام اطلاعات و داده‌ها جمع‌آوری و در اختیار دادستان شهرستان قرار داده شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار