تمام مدارس شهر‌ها و روستا‌ها در خوزستان محل ثبت نام و تشکیل کلاس‌های سوادآموزی در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم هستند.

سرپرست معاون سوادآموزی خوزستان گفت: فرآیند مدیریت راهبری کلاس گذاری و فعالیت‌های سوادآموزی با اولویت طرح تلفیقی (سوادآموزی، تحکیم، انتقال) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در حال اجرا است. 

اردشیر شریف زاده می گوید: تشکیل کلاس‌های تلفیقی مربوط به آموزش دهندگان است و با ثبت یک کد در سامانه سواد آموزی می‌توانند در کلاس‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال شرکت کنند و با نگاه انعطافی، تشکیل کلاس بر اساس نوع دوره و درخواست سواد آموزان می‌تواند حداکثر در ۲مکان و ۲ زمان برگزار شود.

به گفته او درصورتی که یکی از کلاس‌های تلفیقی توسط آموزش دهندگان ثبت و تایید نشود، آموزش دهنده مجاز است نسبت به تشکیل یک کلاس تلفیقی دیگر و یک کلاس مستقل در دوره سوادآموزی (با ۵ نفر)، تحکیم (با ۱۰ نفر) و انتقال (با ۱۰ نفر) اقدام نماید.

اردشیر شریف زاده ادامه داد: در این طرح همکاری معلمان رسمی و پیمانی، بازنشستگان و ظرفیت‌های مردمی، خیرین و سایر دستگاه‌های مشارکت کننده، همانندسال قبل بدون محدودیت در تعداد سواد آموز و روش همکاری خواهد بود.

سرپرست معاون سواد آموزی خوزستان گفت: از تمام با سوادان و مدیران مدارس و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در شناسایی، دعوت، تشویق و ثبت نام بی‌سوادان و کم سوادان با اولویت گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و شرکت آن‌ها در کلاس‌های سواد آموزی تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.