شهردارخوی گفت: با هدف هوشمندسازی و شفافیت مالی،خزانه داری شهرداری این شهر هوشمند شد.

شهردار خوی در گفتگو با خبرنگاران، هوشمند سازی وشفافیت مالی را اولویت کاری شهرداری خوی عنوان کرد و گفت: با اجرای سیستم هوشمند، تمام درآمد‌ها و قرارداد‌های شهرداری روی سایت شفافیت قابل رویت است و تمام امورات به صورت نظام‌مند و قانون‌مند انجام می‌گردد.

حسن نصرالله پور به مسیرگشایی ها‌ی نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسیر گشایی ها کمربندی شهید سلیمانی که متشکل از ۴ فاز بوده که فاز اول آن در هفته دولت سال جاری با اعتبار بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید؛ و فاز دوم و سوم آن با ۲ هزار و ۶۰۰ متر جدول گذاری و ۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی و با اعتبار ۶میلیارد تومان هزینه شده است.

او تصریح کرد: میدان امام حسین یکی دیگر از مسیر گشایی‌ها بود که با هدف ارتقای شاخص‌های خدمات شهری برای رسیدن به توازن منطقه‌ای عملیاتی شده است.

 نصراله پور به مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری تاپایان سال جاری اشاره کرد و گفت: بزرگترین مجتمع تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی و درمانی آنا آتا با زیزبنای ۷۵ متر مربع تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

۴۳۶ مصوبه در شورای شهر خوی

رئیس شورای شهر خوی در ادامه جلسه با اشاره به مصوبات سال دوم شورای شهر خوی گفت: در سال دوم شواری شهر خوی ۹۱جلسه رسمی تشکیل گردیده و در این جلسات ۴۳۶ مصوبه، به تصویب رسیده است.

او ادامه داد: از این تعداد مصوبات، ۲۳۴ مورد نیز از طریق کمیسیون‌های نه گانه تخصصی شورا به صحن جلسات رسمی ارسال شده است.

شهسوار در ادامه سخنان خود به تحقق یافتن ۴۸ درصدی بودجه ۴۱۰ میلیاردی شهرداری در سال  ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: از ۴ هزار  ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه سال  ۱۴۰۱ تا پایان مهر ماه بیش از ۴۷ درصد تحقق یافته و با توجه به ارائه بسته‌های تشویقی کاهش عوارض در ۲ ماه پایانی سال، قطعا بودجه مصوب سال جاری تحقق خواهد یافت.

او همچنین یکی از مهمترین رویکرد‌های دوره ششم شورای شهر و شهرداری خوی را احیای بافت‌های تاریخی عنوان کرد و گفت: در این زمینه جلسات متعددی در سطح شهرستان و استان با محوریت مدیریت شهری و شورا تشکیل شده و تصمیمات مهمی در این زمینه گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.