فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای محتویات و لوازم داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت  در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه‌ شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری سرانجام ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمین را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کردند و از مخفیگاه آنان اقلام و وسایل مسروقه قابل توجهی کشف شد که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه کرد به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.