در سال جاری ۱۴۰۱ هیچگونه همایشی با این عنوان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و یا سازمان‌های تابعه هلال احمر در سراسر کشور برگزار نشده است

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند از ساعاتی پیش نقل قول و خبری از فردی در فضای مجازی در حال انتشار است که عنوان شده این اظهار نظر در همایشی تحت عنوان همایش «سلامت روان و رسانه با موضوع خشونت در سازمان جوانان هلال احمر » بیان شده است.

جمعیت هلال احمر ضمن تکذیب این خبر اعلام میدارد در سال جاری ۱۴۰۱ هیچگونه همایشی با این عنوان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و یا سازمان‌های تابعه هلال احمر در سراسر کشور برگزار نشده است.

لذا از عموم مردم شریف ایران، کاربران فضای اجتماعی و رسانه‌های پرتلاش تقاضا می‌شود اخبار رسمی این سازمان را از طریق روابط عمومی سازمان جوانان و پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.javanan.rcs.ir و در فضای مجازی به آدرس @helal.javanan دریافت نمایند.

رسالت جمعیت هلال احمر اقدامات بشردوستانه با محوریت صلح و دوستی است و امید داریم با توکل بر خداوند و بهره‌گیری از توان آحاد ملت شریف ایران بتوانیم در ماموریت های محوله خویش همواره سربلند باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار