معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

ناصر سراج بعد از ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره، گفت: از روز اول انقلاب تاکنون کمتر ماهی بوده است که حوادث سنگینی بر این انقلاب نگذرد.

وی بیان داشت: با گذشت یک سال از عمر انقلاب، دشمنان علاوه بر ترورها، جنگ عراق بر علیه کشورمان را راه انداختند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: حدود ۹ ماه بعد یعنی در ۳۰ خرداد سال ۶۰ جریان مسلحانه منافقان آغاز و ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه طی این جریان بی‌گناه شهید شدند.

سراج تاکید کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت در جریانات اخیر به کشور وارد شد و یک سری سلبریتی‌ها نیز که خود ما آن‌ها را بزرگ کرده‌ایم با دشمنان همسو شدند.

وی افزود: با مخلان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌شود و اکثر اغتشاش‌گران شناسایی شده‌اند و همه مدارک اقدامات آن‌ها موجود است.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: در فضای مجازی کار‌های خوبی نیز انجام شود، ولی متأسفانه عده‌ای در حال بهره‌برداری غیردرست از این فضا هستند.

سراج از شناسایی عوامل شهادت امام جمعه خاش خبر داد و افزود: دشمنان ما در حالی از اعدامی‌ها دفاع می‌کنند که هیچ نامی از کسانی که آن‌ها را شهید کرده‌اند، نمی‌برند و هیچ‌یک از این توطئه‌ها در کشور ما راه به جایی نبرده و در جریانات اخیر نیز، دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ضربه زدن به کشور بودند که مسئله فوت مرحومه مهسا امینی بهانه دست آنان داد.

وی گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پس نتیجه می گیریم اول باید مسولان به هوش باشند وخود را به خواب نزنند چون دشمن در کمین است از این در بیرون رود از درب یا پنجره ای دیگر وارد می شود کمی به فکر مردم باشید لا اقل .دوم مردم باید بیدار و هوشیار هرجور دشمن زد نرقصند غرب به اندازه سر سوزنی دلش برای ما نسوخته منتظر است که عقده این ۴۴سال را یکمرتبه خالی کند به خدا ایران هزاران برابر بدتر از سوریه عراق و افغانستان خواهد شد پس بیداری مردم هم کمتر از مسولان نیست و به مراتب بیشتر است مردم به هوش .به هرنماینده ای رای ندهید با هر اعتشاشی وارد کار نشوید و...‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بردار مؤمن و متعهد انقلابي تو رو به قرآن جلوي اين گروني دلار بگيريد مردم عادي تعهد ميدين پاي اين انقلاب بيستند، وشاه رگشون تقديم رهبری و انقلاب كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بردار مؤمن و متعهد انقلابي تو رو به قرآن جلوي اين گروني دلار بگيريد مردم عادي تعهد ميدين پاي اين انقلاب بيستند،
Iran (Islamic Republic of)
محسن گرمی ایران
۱۰:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سلام.آلودگی هوا باعث بیماری بسیاری از مردم در کشور شده،علت اصلی الودگی هوا دو شرکت خودروساز حلبی داخلی است که هم هوارو الوده میکنه و هم باعث کشته و معلول شدن هزاران شهروند کشورمان،ایا دستور واردات میلیونی خودرو از طرف رییس جمهور اجرایی شد به یقین نه،بلکه قیمت خودروهای داخلی را با مافیابازی و اوردن خودرو به بورس به بهانه کشف قیمت دوبرابر شد،در کدام کشور چنین کاری می کنند،در پنج سال گذشته قیمت خودرو بیش از هفت برابر شده،
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
نمیدانم چرا روحیات شرق و غرب اینهمه با هم در تناقض هستند. در شرق راست کویی و صداقت سکه رایج بازار است ولی در غرب هر کس راست گویی پیشه او باشد طبقات روی او آوار میشوند. غربی ها مدعی صداقت از نوعی هستند که کار به عریان شدن و عریان گردی کشیده میشود. به محض اینکه امریکا از حمله دست برمیدارد لشکر بازرسان سازمان انرژی اتمی برای بهانه جویی وارد ایران میشوند. به محض اینکه ایران واکسن کرونا را ساخت پزشکان بدون مرز وارد ایران میشوند و سازندگان واکسن تحریم میشوند. آدم یاد فیلم گاو و مش حسن می افتد. بلوریها روی پولشان نوشتند که: ما به خدا اعتفاد داریم. ولی کو؟ کلماتی از دهان فائزه خانم شنیدم که لکمات پی در پی روحی خوردم. این زن چند لیبریتی دارد؟ راهی نداریم مگر این که خدا بر ما منت نهاده و حاج قاسمی دیگر بفرستد تا ما را از محاصره این نامردمان نجات دهد. چقدر فاصله بین قلب و زبان زیاد است. وای بر ما اگر خدا به فریاد ما نرسد. شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل / کجا دانند حال ما سبکبالان ساحل ها؟
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۰۸:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
فشار همه رو ذوب کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جناب قاضی جنابعالی بازنشست هستید،اونجا چیکار میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۰۶:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
من فیلم بیهوش شدن مهسا امینی رو دیدم،
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
باسلام وخسته نباشید از اینکه دشمنان دشمنی میکنند شکی نیست ولی ما هم همیشه این بهانه را به انها داده ایم اگر بحرف دلسوزان در مورد گشت ارشاد وضرر زیان ان. وبعد اگر همان اول فیلم ها یا قبول کارشناسان خانواده امینی میشد جلوی خیلی مسایل را گرفت وچنین خسارات سنگینی جانی ومالی به مملکت وارد نمیشد باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مماشات با هر مدل از دشمنان،،، چه در خانه و چه در بیرون ازخانه...
پایه های هر نوع حکومت را متزلزل میکند.
(نعره شیر، کلبه چوبی مرا فرو نمی ریزد)...
(ترس من از سکوت موریانه هاست!).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
نفوذی را پیدا کنید حزب سبز فعاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایران شده افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
واقعا من ماندم یک دختری که در گروهک تروریستی کوموله بوده و پدرش هم به دروغ ادعا کرده هیچ سابقه بیماری و جراحی نداشته چرا نظام اینقدر با این خانواده مماشات می کند؟ باید با شدت با این خانواده و بعضی از اقوام او که در گروهک کوموله هستند مقابله کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرید.س
۲۲:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مرحومه؟! کسی که پدرش علنا دروغ گفت داستان سرایی کرد! کسی که نصف خانوادش عضو کومله بودن..؟!