معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز معلمان کشور باید روش گفتگو را بدانند و به شبهاتی دانش آموزان و دانشجویان پاسخ دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع فرهنگیان شهرستان گناباد گفت: روش‌های تعلیم و تربیت باید تغییر کند زیرا که فضای امروز مدارس نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است.

او افزود: از سوی دیگر روحانیون و استادان دانشگاهی نیز فراگیری علم را نباید در هر مقطعی متوقف کنند چرا که اگر درگیر رکود علمی شوند از دانش آموختگان خویش عقب خواهند افتاد.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه ادامه داد: در حوادث اخیر مشخص شد بسیاری از افرادی که در آشوب‌ها دستگیر و روانه زندان شده اند از روی نادانی گرفتار جریان معاند شده اند و به دلیل کمبود محبت از سوی والدین و معلمان خویش دست به این نوع رفتار‌ها زده اند.

خسرو پناه بیان کرد: محبت و صبر در مقابل شبهات دینی و سیاسی، لازمه پاسخگویی و هم کلام شدن با جوانان امروز است و اگر به این ۲ شرط توجهی نشود از مسیر درست تربیتی فاصله خواهیم گرفت و معلمان در تمامی مراحل درسی و اردو‌ها باید در کنار دانش آموختگان و مدام پیگیر حال و احوال آن‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.