معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۱۱ فقره پروانه عبور بار‌های ترافیکی در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

میثم قدمی با اشاره به اینکه تمامی محموله‌های عبوری از سطح محور‌های مواصلاتی باید از لحاظ حجم و وزن مطابق با مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشند، گفت: بار‌های ترافیکی محموله‌هایی هستند که از نظر ابعاد و وزن خارج از استاندارد‌های حمل بار در راه‌ها هستند به همین دلیل برای عبور از جاده‌ها باید پروانه عبور بگیرند.

او افزود: تعیین سرعت، زمان تردد، مسیر عبوری مجاز و خودروی اسکورت از جمله الزاماتی است که حامل محموله‌های ترافیکی موظف به رعایت آن است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به این که از ابتدای سال تاکنون فقره دو هزار ۱۱ فقره پروانه عبور بار‌های ترافیکی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

او افزود: محموله‌های ترافیکی عبوری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره‌کل و گشت‌های راهداری سیار در راه‌های استان کنترل می‌شوند که درصورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه حمل، تخلفات احصا شده برای صدور حکم به کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارجاع داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.