مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و چهارم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله سنگین مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی، از مرز‌های شرقی به "پایتخت" منتقل کنند.

وی اضافه کرد: بلافاصله اطلاعات به دست آمده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی خودرو مورد نظر در سه راهی ورامین شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروی توقیفی مقدار ۷۷ کیلو و ۶۶۵ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در آن جاساز شده بود، کشف شد.

سردار ابراهیمی درپایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر، افزود: یک نفر متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف ۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد جاساز شده در سواری پژو از محور"نائین-اصفهان" توسط ۲ نفر از قاچاقچیان مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی بیگی افزود: ماموران در ادامه با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خودرو شناسایی شده را در عملیات پلیسی متوقف و در بازرسی از آن ۸ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد هیچ مرزی برای پلیس نخواهد داشت.

سارقان کابل برق شهرستانک راهی زندان شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در روستای"لهارد" شهرستان بوئین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی "شهرستانک" این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: با توجه به تعدد سرقت‌ها و قطع مکرر جریان برق روستا‌های همجوار، بلافاصله تیم‌های عملیاتی توسط ماموران تشکیل و واحد‌های گشت خودروئی به صورت ویژه و شبانه روزی در حوزه فعال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران که در تحقیقات خود به دست داشتن ۲ نفر از سارقان در این پرونده مضنون شده بودند، متهمان را در حال انتقال هزار و ۳۵۰ متر از کابل‌های سرقت شده از شبکه برق روستای "لهارد" به مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ"عبدالمالکی" با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۴ فقره سرقت کابل، منزل، خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.