فرماندار شادگان گفت:هفته پژوهش فرصتی برای شناخت دستاورد‌ها و ارائه یافته‌های توانمندی علمی پژوهشگران و جوانان نخبه شهرستان است.

صالح زاده گفت: هفته پژوهش فرصتی برای شناخت دستاورد‌ها و ارائه یافته‌های توانمندی علمی پژوهشگران و جوانان نخبه شهرستان است تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام‌های موثری در پیشرفت شهرستان برداریم.

او ضمن تاکید بر لزوم تجلیل از پژوهشگران و نویسندگان برتر شهرستان، گفت: از کلیه پژوهشگران عزیز تقاضا می‌شود، یک نسخه از آثار پژوهشی خود را که شامل تالیف و ترجمه کتاب، مقالات ISC، ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، همایش‌های ملی و بین المللی را تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ به دایره پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی آقای سعید شاوردی تحویل دهند، تا ان شالله در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ از پژوهشگران و نویسندگان برتر، در محل فرهنگسرای ملا فاضل سکرانی با حضور مسئولین و مردم علم دوست شهرستان شادگان تقدیر بعمل آید.

فرماندار شادگان می گوید: هفته پژوهش را به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید و فرهیختگان تبریک عرض می‌نمایم و امید آن دارم که با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در توسعه علمی شهرستان شادگان و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله‌های علمی در جهان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار